شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

من از طرف رئیس جمهور آمده‌ام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سلامی برسانم

محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار کرد: من از طرف رئیس جمهور آمده‌ام تا به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان گچساران سلامی برسانم. وی با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19691
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

کرونا :

من از طرف رئیس جمهور آمده‌ام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سلامی برسانم

محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار کرد: من از طرف رئیس جمهور آمده‌ام تا به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان گچساران سلامی برسانم.

IMG_4152

وی با بیان اینکه این دولت متعلق به مردم است، افزود: دولت تدبیر و امید طی دو سال اخیر خدمات بسیاری به ویژه در حوزه ارتباطات و مخابرات در سطح کشور ارائه داده و این خدمت‌گزاری به مردم افتخار بزرگی برای دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه طی دو سال اخیر تلاش ما بر این بوده است که در راستای بهبود وضعیت حوزه ارتباطی کشور گام برداریم، تصریح کرد: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی هم در داخل و هم در خارج از کشور صورت گرفته و سعی ما بر این بوده که انسجام داخلی را بالا ببریم.

IMG_4223

واعظی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با استفاده از رهنمودهای گره‌گشای مقام معظم رهبری سعی در حل مشکلات دارد، خاطرنشان کرد: رهبری داریم که با رهنمودهای گره‌گشا پیگیر مشکلات کشور بوده و رئیس جمهور که خود را متعلق به مردم می‌داند و ارتباط نزدیکی با رهبری دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دو سال خدمت دولت یازدهم مرهون منویات مقام عظمای ولایت است، اذعان کرد: این دولت تلاش می‌کند مشکلاتی که از گذشته باقی‌مانده را حل کند و رفع اختلاف میان قوه مجریه، قضاییه و دیگر نهادها نخستین اقدام این دولت در راستای ایجاد وحدت و انسجام در بین آنها بوده است.

تغییر نام فراکسیون اصولگرایان به «فراکسیون ولایت»‌
دنبال کنید

وی ادامه داد: با این اقدام دولت و با تعامل و وحدت ایجادشده، دیگر، مشکلات با دعوا و اختلافات برطرف نمی‌شود.

IMG_4214

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه گروه‌هایی در کشور بودند که مخالف دولت بوده و سعی داشتند که دولت را وارد درگیری و فضای جامعه را مخدوش کنند، بیان کرد: معنی انتخابات سال 92 چیزی جز رفع مشکلات کشور نبوده است.

واعظی عنوان کرد: امروز بحث اشتغال در جامعه از جمله مشکلاتی است که مردم با آن مواجه هستند و در آن راستا محدودیت‌های وجود دارد که ناشی از 6 قطع‌نامه‌ علیه ایران در گذشته بوده است.

IMG_4211

وی با بیان اینکه امیدواریم که تا دو ماه آینده با لحاظ تذکرات رهبری تحریم‌ها از بین برود، خاطرنشان کرد: امسال سال خوبی بود و چهره نظام در عرصه بین‌الملل تغییر کرد و در این راستا بحث شیعه‌ستیزی و ایران‌هراسی وجود ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: امروز ایران کشور بزرگی در منطقه است و جایگاه آن به گونه‌ای بوده که برای حل اختلافات و مشکلات دیگر کشورها از ایران کمک می‌گیرند.

IMG_4153 IMG_4156 IMG_4160 IMG_4167 IMG_4169 IMG_4188 IMG_4187 IMG_4186 IMG_4184 IMG_4182 IMG_4201 IMG_4197 IMG_4195 IMG_4194 IMG_4190 IMG_4210 IMG_4206 IMG_4225 IMG_4227 IMG_4228 IMG_4229 IMG_4233 IMG_4234 IMG_4237 IMG_4247 IMG_4248

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi