یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امسال ۱۰۰ هزار نفر پای صندوق‌های رای در شهرستان‌های گچساران و باشت حضور می‌یابند

حبیب‌الله نعمتی ظهر امروز در نشست خبری ویژه انتخابات هفتم اسفندماه که با حضور شورای تامین، اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و اصحاب رسانه این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها برقراری تعامل و مشارکت میان اصحاب رسانه، هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات در راستای برگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19541
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۳۱

کرونا :

امسال ۱۰۰ هزار نفر پای صندوق‌های رای در شهرستان‌های گچساران و باشت حضور می‌یابند

حبیب‌الله نعمتی ظهر امروز در نشست خبری ویژه انتخابات هفتم اسفندماه که با حضور شورای تامین، اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان و اصحاب رسانه این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها برقراری تعامل و مشارکت میان اصحاب رسانه، هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

وی با بیان اینکه حدود یک و ماه نیم دیگر به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی مانده است، افزود: در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، اصحاب رسانه همواره از عناصر اصلی اطلاع‌رسانی به مردم هستند.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان گچساران با بیان اینکه این جلسات تا زمان رای‌گیری و نتیجه انتخابات همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: هیئت نظارت شورای نگهبان شهرستان تاکنون در جهت برگزاری انتخابات سالم در هفتم اسفندماه امسال اقدام به تشکیل کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته پشتیبانی، امنیتی، اطلاع‌رسانی، خدمات و … کرده است.

نعمتی آغاز فعالیت‌های انتخاباتی را براساس دستور وزارت کشور از تاریخ 94/9/28 اعلام کرد و گفت: هیئت اجرایی در راستای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی بر اساس جدول زمان‌بندی تشکیل می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه حدوداً از چهار ماه قبل به علت اهمیت موضوع انتخابات و براساس نیازمندی‌ها و ضرورت تقویت زیرساخت‌های انتخابات کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است، عنوان کرد: نیروهای هیئت نظارت جهت بررسی مشکلات شعب اخذ رای شهرستان نیز بازدیدهای میدانی خود را از این شعب آغاز کرده‌اند.

وی از آمادگی 100 شعبه اخذ رای در شهرستان خبر داد و گفت: 38 مورد از این شعب مربوط به روستاهای این شهرستان است.

صنعت متعارف سازی حقوق های نجومی نامشروع!
دنبال کنید

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان گچساران با بیان اینکه همه نیازمندی‌های شعب اخذ رای به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تعامل خوب فرماندار شهرستان با شورای هیئت نظارت نیز همه مشکلات حوزه انتخابات به زودی مرتفع خواهد شد.

نعمتی با بیان اینکه هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شهرستان دست به دست هم داده تا انتخاباتی شرافتمندانه و با شور و نشاط را در این شهرستان به نمایش بگذارند، اذعان کرد: صداقت و امانتداری دو اصل مهم در هر کاری است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه ما جهت انجام وظایمان باید به گونه‌ای عمل کنیم که موجب رضایت خاطر خداوند شود نه چیزی که یک جریان خاص بخواهد، تصریح کرد: از اولویت‌های مهم هیئت نظارت در انتخابات امسال اجرای قانون و قانونمندی بهتر از سال‌های گذشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال 100 هزار نفر پای صندوق‌های رای در شهرستان‌های گچساران و باشت حضور می‌یابند.

IMG_3738 IMG_3739 IMG_3741 IMG_3742 IMG_3744 IMG_3745 IMG_3746 IMG_3748 IMG_3749 IMG_3752 IMG_3753 IMG_3755 IMG_3756 IMG_3759 IMG_3761 IMG_3764 IMG_3766

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi