شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری

پیش از  ظهر امروز نشست هماهنگی و بررسی مشکلات حوزه فناوری، اطلاعات و مخابرات در این شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان،مدیرعامل پست بانک استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. فرماندار گچساران هدف از برگزاری این جلسه را  بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

کرونا :

بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری

پیش از  ظهر امروز نشست هماهنگی و بررسی مشکلات حوزه فناوری، اطلاعات و مخابرات در این شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان،مدیرعامل پست بانک استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار گچساران هدف از برگزاری این جلسه را  بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان و ارایه راهکارهای مناسب در جهت بهبود آن عنوان کرد و تصریح کرد: انشاء الله دراین جلسه با همکاری وتدبیرو واکوی مشکلات حوزه فناوری واطلاعات با  توجه به پتانسیلی که در شهرستان هست مشکلات حوزه کاری فناوری اطلاعات را بتوانیم  مرتفع نماییم .
رحیمی با اشاره به  جمعیت روستا یی شهرستان و لزوم خدمات رسانی به این عزیزان افزود: با توجه به مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای سطح شهرستان با توجه به برکات نظام جمهوری اسلامی و لزوم دستیابی و نیاز به خدمات و تکنولوژی در روستا ها باید توجه ویژه ای به آماده سازی زیرساختهای مورد نیاز در اینخصوص کرد.
وی با بیان این مطلب که خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیردابراز کرد:  خدمات الکترونیکی  مانند پرداخت قبوض آب ؛ برق ؛ گاز ؛ و…. از طریق دفاتر پست بانک باید  برای این عزیزان مهیا باشد
فرماندار گچساران  در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات آنتن دهی بخش عشایری شهرستان اشاره کرد وگفت :عشایر شریف شهرستان در منطقه با مشکل آنتن دهی مواجه می باشند که بایداداره محترم مخابرات با هماهنگی با مدیر کل محترم فن آوری اطلاعات  استان پیگیری ورفع مشکل شود

زلزله حوالی دوگنبدان را لرزاند
دنبال کنید

وی با تاکید بر رفع مشکلات آنتدهی و رفع مشکلات موجود اظهار داشت :با توجه به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در سراسر کشور و شهرستان گچساران توجه به مهیا نمودن زیرساختهای مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به بافت فرسوده شهر دوگنبدان اظهار داشت :بحث بافت فرسوده شهر دوگنبدان برای اولین بار در کل کشور صورت خواهد گرفت که در 160 هکتار بافت فرسوده و 5400 واحد مسکونی می باشد که 3000 واحد از این بافت بازسازی و احیاء خواهد شد که نیاز به همکاری شرکت مخابرات جهت تجهیزات فیبر نوری و …در این خصوص می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین شرکت مخابرات و حضار خواستند تا نسبت به راه اندازی فیبر نوری مجتمع ادارات شهرستان اقدام لازم را بعمل آورند.

 

IMG_3427 IMG_3440 IMG_3439 IMG_3438 IMG_3435 IMG_3431 IMG_3430 IMG_3429

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi