جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی بخش شعاعی از نور در شبکه کامپیوتری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ، ساسان حبیبی نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ،بخش “شعاعی از نور”در شبکه کامپیوتری داخلی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران (اینترانت) راه اندازی شد. حبیبی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 19037
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

کرونا :

راه اندازی بخش شعاعی از نور در شبکه کامپیوتری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ، ساسان حبیبی نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ،بخش “شعاعی از نور”در شبکه کامپیوتری داخلی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران (اینترانت) راه اندازی شد.
حبیبی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم در گفتگو با خبرنگار نفت گچسارانافزود : همانگونه که مستحضرید و امام خمینی (ره) فرمودند: اگر عاشورا نبود نمی‌دانستیم به سر قرآن کریم و اسلام عزیز چه می‌آمد ، این ایام سراسر حزن و اندوه عجین شده با الفاظ و معانی بسیاری که سالهاست با آن آشناییم و همیشه به معنای حقیقی به شور وشعور حسینی و مذهبی خصوصا کسب معرفت نیازمندیم .
وی گفت : از آنجایی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مجالس عزاداری امام حسین (ع)، باید منشاء معرفت باشد ، لذا در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اقدام به راه اندازی بخش “شعاعی از نور” در اینترانت این شرکت نموده است.
حبیبی نژاد اظهار داشت : اینبخش شامل آیات نورانی قرآن کریم و احادیث و روایات اهل بیت (ع)می‌باشد که مهمترین و بهترین منابع دینی ما می باشند.
حبیبی تعداد کاربران شبکه کامپیوتری داخلی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران (اینترانت) را حدود ۲۰۰۰ نفر شمرد و اظهار امیدواری کرد که انشالله این حرکت مورد رضای خداوند متعال و مورد استفاده همکاران قرار گیرد.
پیشتر از این هم روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جهت استفاده کاربران اینترانت این شرکت ، بخش”چند رسانه ای” را جهت نمایش فیلم ها و اخبار استانی و ملی تهیه شده توسط واحد خبر این اداره ، راه اندازی کرده بود

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi