سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی بر آمادگی کامل ثبت احوال برای برگزاری انتخابات تاکید کرد

دکترفتاح محمدی در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال با بیان اینکه، مردم شیعه و ولایتمدار استان مانند سال‌ های گذشته حضور حداکثری در انتخابات دارند از اداره ثبت‌ احوال خواست، جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در برگزاری انتخابات سالم در ثبت وقایع، دقت و نظارت کافی داشته باشد. رئیس ستاد انتخابات استان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18966
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

دکترفتاح محمدی در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال با بیان اینکه، مردم شیعه و ولایتمدار استان مانند سال‌ های گذشته حضور حداکثری در انتخابات دارند از اداره ثبت‌ احوال خواست، جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی در برگزاری انتخابات سالم در ثبت وقایع، دقت و نظارت کافی داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه، استفاده از کارت هوشمند کاربردهایی مانند تصدیق هویت بر اساس اثر انگشت، انتخابات، کارت سلامت، گواهی‌نامه الکترونیکی و خدمات شهروندی دارد، تصریح کرد: تلاش شود، صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه‌ های مکانیزه در سریعترین زمان انجام شده تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

محمدی، اهمیت آماری وقایع چهارگانه حیاتی ازدواج، تولد، طلاق و فوت را در تصمیم‌ گیری، برنامه‌ ریزی، اولویت‌ بندی و مدیریت استان موثر عنوان کرد و گفت: اعضای شورای هماهنگی ثبت احوال، باید نظارت و همکاری بیشتری براین حوزه  داشته باشند.

وی با تاکید بر دقت و نظارت برگزارش آمار استان، یادآور شد: هرچند گزارش ارائه شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی ملاک تصمیم‌ گیری، سیاست گذاری  وبرنامه ‌ریزی خواهد بود، اما آمار ثبت احوال می‌ تواند در این برنامه‌ ها موثر باشد.

وی عنوان کرد: ثبت احوال باید بر ثبت وقایع، صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه‌ های مکانیزه دقت و نظارت بیشتری داشته و آن را با دقت کامل انجام دهد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi