چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوگواره «بصیرت عاشورایی» در مساجد و بقاع متبرکه گچساران برگزار می‌شود

فرزین بهمنی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در مناسبت‌های مختلف مذهبی ویژه‌ برنامه‌هایی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌کند. وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی افراد به ویژه نسل نوجوان و جوان اجرا می‌شود، افزود: به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18896
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

کرونا :

سوگواره «بصیرت عاشورایی» در مساجد و بقاع متبرکه گچساران برگزار می‌شود

فرزین بهمنی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در مناسبت‌های مختلف مذهبی ویژه‌ برنامه‌هایی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی افراد به ویژه نسل نوجوان و جوان اجرا می‌شود، افزود: به مناسبت ماه محرم سوگواره « بصیرت عاشورایی » در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: سوگواره « بصیرت عاشورایی » در ماه محرم و صفر با حضور روحانیون و مبلغان در تعدادی از مساجد و حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شاخص در این شهرستان اجرا می‌شود.

بهمنی‌آزاد با اشاره به اینکه این سوگواره در دهه نخست ماه محرم به صورت ویژه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این سوگواره تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی عنوان کرد: سوگواره « بصیرت عاشورایی » در مساجد شهیدان، حضرت صاحب الزمان(عج)، حضرت امام سجاد(ع) و امام خمینی(ه) و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای آرو اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران افزود: این سوگوار در بقاع متبرکه شاخص گچساران همچون امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س)، امام‌زاده جعفر(ع) و امام‌زاده کاکامبارک(ع) برگزار می‌شود.

بهمنی‌آزاد تصریح کرد: هدف از برگزاری سوگواره « بصیرت عاشورایی‌» در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه گچساران در ماه محرم و صفر ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل نوجوان و جوان در سطح شهرستان است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi