جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کسانی که گزارش کمیسیون برجام را قبول ندارند به دنبال منافع حزبی هستند

ستار هدایت خواه در گفتگو با خبرنگار بویرخبر به برخی انتقادها از سوی برخی نمایندگان و ترک جلسه آنان در زمان قرائت گزارش ویژه برجام گفت: مبنای این آقایان در مورد برجام مبنای کار گروهی و همه جانبه نیست ،بلکه مبنای حزبی و سیاسی است. گزارش برجام دقیق ترین و کلی ترین گزارش در طول

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

کرونا :

کسانی که گزارش کمیسیون برجام را قبول ندارند به دنبال منافع حزبی هستند

ستار هدایت خواه در گفتگو با خبرنگار بویرخبر به برخی انتقادها از سوی برخی نمایندگان و ترک جلسه آنان در زمان قرائت گزارش ویژه برجام گفت: مبنای این آقایان در مورد برجام مبنای کار گروهی و همه جانبه نیست ،بلکه مبنای حزبی و سیاسی است.

گزارش برجام دقیق ترین و کلی ترین گزارش در طول عمر مجلس بود

وی ابراز کرد: گزارشی که  از برجام در مجلس شورای اسلامی قرائت شد،یکی از دقیق ترین گزارش های کارشناسی  دققیق و بدون اغماض در عمر مجلس بوده که به صورت دقیق و همه جانبه بوده مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

مگر دموکراسی را قبول ندارید

 عضو جبهه پایداری با انتقاد از برخی کج اندیشی ها از سوی برخی مخالفین طرح برجام و خارج شدن آنها از مجلس در هنگام قرائت این گزارش گفت: خروج چند نفر معدود در موقع قرائت این گزارش از مجلس از یک طرف نشان دهنده منافع شخصی آنها است و از طرفی دیگر نشان دهنده سخنان خلاف واقع این آقایان در مورد اصول دموکراسی است.

هدایت خواه تصریح کرد: وقتی نمایندگان مجلس با تمام صراحت رأی به چنین کمیسیونی(برجام) می دهند و از دوطیف در این کمیسیون استفاده می کنند،باید پایبند به آن بود نه در آخر آن را مورد حمله قرار داد.

برخی رسانه های اصلاح طلب به دنبال از بین بردن تنویر افکار عمومی در مورد برجام هستند

وی با بیان اینکه این آقایان در تصویب چنین موضوعات مهمی که اصل امنیت و اقتدار کشور را در بر دارد مبانی فکری و توجه به افکار سیاسی را پیشه گرفته اند،گفت: از طرف دیگر فضا سازی برخی رسانه های وابسته به جریان اصلاح طلب در مورد این موضوع مهم نشان دهنده فضا سازی برخلاف واقع و از بین بردن تنویر افکار عمومی در مورد برجام از سوی مردم است.

با انتخابات اخیر در بریتانیا روابط ایران و انگلیس بهتر می‌شود
دنبال کنید

نماینده پیشین مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام باید به صورت گروهی و بدون اغماض و در صلاح امنیت نظام مورد بررسی قرار گیرد، گفت: متأسفانه برخی منافع سیاسی را برای این موضوع پیشه گرفته اند.

هدایت خواه ابراز کرد: برخی حاضرند برای پیشبرد منافع سیاسی و حزبی خود، پیشرفت علمی، هسته ای، اجتماعی و فرهنگی کشور را نادیده بگیرند

مردم باید این آقایان را بشناسند

وی با بیان اینکه این قبیل تحرکات و رفتارها از سوی این افراد  پشت پا زدن به منافع ملی و گروهی است، بیان کرد: مردم باید این آقایان را که منافع ملی را ارزان به منافع شخصی و حزبی می فروشند، بشناسند.

برخی دچار وادادگی به دولت شده اند

عضو جبهه پایداری با انتقاد از رویکرد برخی از نمایندگان که خود را نماینده دولت می دانند تا نماینده ملت، گفت: اینها همه نشان از وادادگی این قبیل افراد به دولت و منافع حزبی آنهاست.

هدایت خواه بیات کرد: اگر دولتی داشته باشیم که همگام با مردم باشد و برای مردم تلاش کند و کاری به منافع حزبی و گروهی خود نداشته باشد، از طرفداری نمایندگان به آن دولت استقبال می کنیم ولی در غیره این صورت حمایت از چنین دولتی خیانت به ملت خواهد بود.

بررسی دقیق برجام مطالبه عمومی است

وی با بیان اینکه مطالبه عمومی مردم از نمایندگان، بررسی دقیق برجام و تصمیم گیری درست بر پایه عزمت مندی کشور است، گفت: این رفتاری که برخی از آقایان هنگام قرائت گزارش برجام از خود نشان دادند،با منافع ملی همساز نبود.

عملکرد وزارت راه با توجه به منابع مالی محدود قابل قبول است
دنبال کنید

تاریخ نشان خواهد داد که چه کسانی خیانت کردند

عضو جبهه پایداری تاریخ را قضاوت کننده آینده گان دانست و افزود: تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه کسانی خدمتگذار بودند و چه کسانی حاضر بودند با نادیده گرفتن حقوق مردم و توجه به احزاب سیاسی خود، عزت را از مردم سلب کردند.

لباب

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi