سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد مشارکت وخدمت در امر تعلیم و تربیت را مقدس دانست

دکترحافظی رئیس کانون خیرین مدرسه ساز کشور و دکترکاظم قلم چی رئیس بنیاد علمی آموزش قلم چی با دکتر خادمی دیدار کردند. استاندار در این دیدار نسبت به حضور و مشارکت پررنگ خیرین مدرسه ساز کشور به این استان تاکید کرد. خادمی با بیان اینکه، امکانات دولت به تنهایی نمی‌ تواند جوابگوی نیازهای حوزه تعلیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

دکترحافظی رئیس کانون خیرین مدرسه ساز کشور و دکترکاظم قلم چی رئیس بنیاد علمی آموزش قلم چی با دکتر خادمی دیدار کردند.

استاندار در این دیدار نسبت به حضور و مشارکت پررنگ خیرین مدرسه ساز کشور به این استان تاکید کرد.

خادمی با بیان اینکه، امکانات دولت به تنهایی نمی‌ تواند جوابگوی نیازهای حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باشد، اظهار داشت: حرکت ارزشمند خیرین مدرسه ‌ساز در احداث و تجهیز مدارس سبب تحصیل بسیاری از دانش آموزان در مناطق دوردست استان شده است.

استاندار از دکتر حافظی و دکتر قلم چی خواست در رفع مشکلات اداری و فرهنگی مدارس و کتابخانه ها همواره کمک کار و همیار مسئولین باشند و با تشویق دیگر خیرین در جهت رفع این مشکلات اقدام شود.

در این دیدار دکتر حافظی ضمن اظهار خرسندی از همکاری و حضور فعال مسئولین استان کهگیلویه وبویراحمد در مشارکت و جذب خیرین مدرسه تقدیر کرد.

دکترکاظم  قلم چی رئیس بنیاد علمی آموزش قلم چی هم که تاکنون شش باب کتابخانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز نموده و بابت کانکس به مدارس استان نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان اهداء کرده است در دیدار با استاندار، کهگلویه وبویراحمد را به جهت پراکندگی و سخت گذر بودن روستاها نیازمند مشارکت و توجه بیشتر خیرین مدرسه ساز بیان کرد.

قلم چی،  تکمیل پروژه کتابخانه  دهدشت به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و کمک به تجهیزات کتابخانه های عمومی را از برنامه های پیش رو عنوان کرد و گفت: کتابخانه دانشگاه فرهنگیان نیز تجهیز خواهد شد.

شادی مردم اصفهان پس از بازی خوب تیم ملی فوتبال
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi