شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال برگزاری صحن علنی فردا تا ساعت ۱۰ صبح/ نمایندگان در مراسم تشییع جانباختگان منا شرکت می کنند

عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست صحن علنی روز یکشنبه گفت: نشست علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه طبق روال همیشه برگزار خواهد شد. نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه فردا مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا برگزار می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18772
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱


عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست صحن علنی روز یکشنبه گفت: نشست علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه طبق روال همیشه برگزار خواهد شد.


نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه فردا مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا برگزار می شود، ادامه داد: فردا از ساعت ۱۰ صبح فردا مراسم تشییع این عزیزان از دانشگاه تهران برگزار می‌شود، هیات رئیسه مجلس تصمیم گرفته است که در صورتی که دستور کار صحن علنی تا ۱۰ صبح به پایان برسد، کلیه نمایندگان مجلس نیز در این مراسم حاضر خواهند شد.


وی اظهار داشت: اما اگر دستور کار تا این ساعت به اتمام نرسد تنها تعدادی از وکلای مردم برای ادای احترام و حضور در مراسم به دانشگاه تهران خواهند رفت.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه چه تعداد از وکلای مردم در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا شرکت می کنند بستگی به تعداد حضور نمایندگان در صحن علنی  دارند. قطعا تعدادی به مراسم خواهند رفت که صحن علنی رسمیت داشته باشد.


امروز صبح تعداد ۱۰۴ پیکر مطهر جانباختگان حادثه منا با استقبال رسمی روسای قوای سه گانه، وارد کشور شدند. بر این اساس مقرر شده است که مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا از ساعت ۱۰ صبح فردا از دانشگاه تهران برگزار شود./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi