چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: اساسی ‌ترین دغدغه و رسالت دینی ما توجه به فرهنگ و حقیقت مهدویت است

دکترفتاح محمدی در نشست هم اندیشی بنیاد مهدویت استان، افزود: روشن است که رسیدن به حقیقت مهدویت و دریافتن این محتوا ، مطلوب هر فطرت و خواسته وجدان هر انسان حق جو و حق طلب است. معاون سیاسی وفرهنگی با بیان اینکه، انتظار فرج برترین عبادت ها است، ابراز داشت: فرهنگ مهدویت یک اصل راهبردی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

دکترفتاح محمدی در نشست هم اندیشی بنیاد مهدویت استان، افزود: روشن است که رسیدن به حقیقت مهدویت و دریافتن این محتوا ، مطلوب هر فطرت و خواسته وجدان هر انسان حق جو و حق طلب است.

معاون سیاسی وفرهنگی با بیان اینکه، انتظار فرج برترین عبادت ها است، ابراز داشت: فرهنگ مهدویت یک اصل راهبردی و اساسی بین ملت مسلمان ایران بوده و اقدام برای گسترش آن ارزشمند و باقیات صالحات است.

محمدی با بیان اینکه، حقیقت مهدویت منتهی شدن مسیر جوامع جهان به سوی جامعه واحد است، تصریح کرد: جامعه واحد دارای سعادت و امنیت، رفاه عمومی و تعاون، همکاری و همبستگی همگانی است.

وی با بیان اینکه، هدف مهدویت عدالت جهانی، نجات مستضعفین، مبارزه با مستکبرین  و نابودی آنها و خلافت شایستگان مؤمنین به رهبری امام معصوم (ع) است، گفت: شرایط کنونی دنیای اسلام به دلیل افزایش توطئه های شوم دشمنان، دشوار و پیچیده شده و مسلمانان جهان با چالش های متعددی مواجه هستند.

وی اظهار داشت: با دسیسه های دشمنان نگاه های مذهبی افراطی در دنیای اسلام رواج یافته که از نمونه های بارز آن می توان به گروه های تروریستی و تکفیری اشاره کرد.

محمدی تصریح کرد: داعش ودیگر گروه های تروریستی و تکفیری دست پرورده آمریکا بوده و هدف اصلی این گروهک ها نابودی تشیع است و تا زمانی که شیعیان دارای فرهنگ عاشورا و مهدویت و چشم انتظار مهدی فاطمه (س)هستند از انواع توطئه های دشمنان آسیب نخواهند دید.

وی با اشاره به لزوم ایجاد حساسیت هر چه بیشتر در زمینه معارف دینی بین نسل جوان کشور، عنوان کرد: تبیین و ترویج روزافزون ابعاد مختلف فرهنگ مهدویت اقدامی مهم در این راستا خواهد بود.

آسیب شناسی باخت سیاسی جبهه متحد با محوریت اصولگرایی در انتخابات مجلس دهم گچساران و باشت
دنبال کنید

محمدی، خواستار برگزاری میزگردهایی با موضوع فرهنگ مهدویت و با حضور سخنرانان مطرح کشوری در مدارس و دانشگاه های استان شد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi