پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری یادواره شهید اروجعلی قره قانی

برگزاری یادواره شهید اروجعلی قره قانی در روستای تلخاب شیرین گچساران یادواره شهید اروجعلی قره قانی در روستای تلخ ابشیرین از توابع امامزاده جعفر گچساران برگزار شد. در این یادواره که به همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ناحیه مقاومت گچساران وبا شرکت اهالی روستای تلخ ابشرین وتعدادی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

کرونا :

برگزاری یادواره شهید اروجعلی قره قانی

برگزاری یادواره شهید اروجعلی قره قانی در روستای تلخاب شیرین گچساران یادواره شهید اروجعلی قره قانی در روستای تلخ ابشیرین از توابع امامزاده جعفر گچساران برگزار شد.

در این یادواره که به همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) ناحیه مقاومت گچساران وبا شرکت اهالی روستای تلخ ابشرین وتعدادی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار گردید.

حجه الاسلام فردین خاتمیان امام جماعت مسجد روستای تلخ ابشرین که سخنران این مراسم بود شهدا را گنجینه با ارزش معنوی جامعه خواند وگفت:ما هر چه درایم از شهداست ولذا باید یاد وخاطره این عزیزان همواره در جامعه ما زنده نگه داشته شود .

وی فرهنگ جهاد وشهادت را ضامن امنیت همه جانبه در جامعه خواند وگفت: امروز در جنگ نرم دشمن علیه باورها واعتقادات نیز این فرهنگ جهاد وشهادت است که توان مقابه وایستادگی را دارد.

حجه الاسلام خاتمیان راز موفقیت رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله را الگو گیری از نهضت عاشورا وتاسی انان از فرهنگ جهاد وشهادت صحنه کربلا خواند وگفت: تاسی از این الگوی نورانی وباعظمت بود که همه اقشار جامعه به عشق شهادت به میدان نبرد می رفتند وتوانستند چه عظمت ها ورشادت ها خلق کنند وبعضی به ارزوی خود که شهادت بود برسند وامروز هم بحمدالله جوانان ما همان روحیه را دارند که مسئولین باید قدر بدانند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید قره قانی از سوی حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) ناحیه مقاومت گچساران تجلیل بعمل امد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi