چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/ لزوم تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای شناسایی حجاج مفقودالاثر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد دهقانی نقندر در جلسه علنی امروز سه شنبه ( ۷مهرماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: نظری مهر نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان به وزیر نفت در خصوص عدم پیگیری جدی اصلاح نرخ سوخت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18521
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد دهقانی نقندر در جلسه علنی امروز سه شنبه ( ۷مهرماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:


نظری مهر نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان به وزیر نفت در خصوص عدم پیگیری جدی اصلاح نرخ سوخت شناورهای تجاری تذکر داد.


دهدشتی نماینده مردم آبادان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم دوم مهرماه به عنوان روز شهدای فرهنگی در تقویم رسیمی کشور تذکر داد.


گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملاد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل پل ورودی شهرستان قدس تا پایان بهمن سال ۹۴ تذکر داد.


رهبر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، الامشهر و پردیس به وزیر نفت در خصوص لزوم توجه ویژه نسبت به پرداخت حقوق و مزایا و مرخصی کارگران و شاغلان در عسلویه تذکر داد.


سجادی نماینده مردم فریمان، سرخس و احمدآباد و رضویه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بی توجهی وزارت مربوطه به بخش تعاون و عدم توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و سومدیریت در ادارات تعاون و فنی و حرفه ای کشور تذکر داد.


مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت برنامه ریزی موثر برای رفع مشکلات کارگاه های آجرپذی در تامین نیروی کار مناسب با توجه به مقررات موجود تذکر داد.


چهاردولی نماینده مردم ملایر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قطع مکرر بیمه قالیبافان و منبت کاران و کارگران و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم توجه جدی به نظام رتبه بندی معلمان در موئد مقرر به ویژه افرادی که در این ایام بازنشسته می شوند، تذکر داد، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور در خصوص پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره به کشاورزان و باغداران با توجه به سرمازدگی باغات رد زمستان گذشته تذکر داد.


نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عدم استقرار مجتمع آموزش عالی این شهرستان و ارتقای دانشکده فنی و مهندسی مجتمع آموزش عالی تذکر داد، همچنین به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از انتقال آب ۱۴ حلقه چاه از فاضلابات به علی آباد کتول گرگان و جلوگیری از انتقال آب شیرین آباد و سیاه رودبار علی آباد کتول به استان سمنان و شاهرود تذکر داد.


آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بیمه خشکسالی کشاورزان تذکر داد.


هاشم زهی نماینده نهبندان و سربیشه به رئیس جمهور در خصوص بدقولی معاون اول رئیس جمهور در سفر به این شهرستان علارغم وعده قبلی تذکر داد.

لزوم درک متقابل دولت و ملت برای شناسایی و حل مشکلات جامعه
دنبال کنید


دهدشتی، آقاجری، احمدی، آشوری تازیانی، جمیری، سامری، لاهوتی، موسوی نژاد، زارع و حسینی به وزیر نفت درخصوص عدم پیگیری اصلاح نرخ سوخت شناورهای تجاری تذکر دادند.


حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار و سیمرغ به وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم اجرای قانون واگذاری باشگاه استقلال و پریسپولیس و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران کارخانه نساجی قائم شهر تذکر داد.


سالک نماینده اصفهان به وزیر نیرو در خصوص لزوم تلاش برای تکمیل نهایی و بهره برداری از طرح گلاب ۲ برای سالم نگه داشتن آب آشامیدنی مردم استان اصفهان.تذکر داد.


برومند نماینده مردم پارساآباد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم اصلاح مدیریت نوسازی مدارس.تذکر داد.


کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به وزیر نیرو در خصوص عدم انجام اقدامات لازم برای تامین انشعابات آب و برق به منازل مسکونی تذکر داد.


خجسته نماینده مردم همدان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم برنامه ریزی مناسب برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان همدان، به وزیر اقتصاد در خصوص عدم اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار مصوب سال ۹۰ و عدم انجام اقدام عملی برای حل بحران بورس و سقوط بازار سرمایه، به وزیر نفت در خصوص توضیح علت واگذاری دکل های حفاری نفت مستقر در خلیج فارس به چینی ها و هندی ها و بی کاری چهار هزار نفر از کارگران ایرانی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص نابسامانی در حاشیه شهرها به ویژه کلان شهر و لزوم اهتمام ویژه برای رفع این مشکل، به وزیر صنعت در خصوص بی کیفیتی صنایع خودروسازی در کشور و عدم ارتقای کیفی خودروهای ساخت داخل و در عین حال واگذاری خودروهای خارجی به ناوگان تاکسی رانی، به وزیر کشور در خصوص توجه و رسیدگی فوری به حادثه دیدگان ناشی از سیل های اخیر در کشور تذکر داد.


طبیب زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به رئیس جمهور در خصوص علت عدم توجه به مسائل فرهنگی و دینی در مناطق آزاد تذکر داد.


عالی نماینده زابل به وزیر نیرو در خصوص علت عدم محاسبه تعرفه برق حوزه سیستان به صورت تعرفه مناطق گرمسیری تذکر داد.


آریایی نژاد نماینده ملایر به رئیس جمهور در مورد: توضیح در مورد علت عدم اختصاص بودجه آب و فاضلاب روستایی در استان همدان با وجود گذشت هفت ماه از سال تذکر داد.


حسینیان نماینده تهران ، پژمانفر نماینده مشهد، آشتیانی نماینده قم، آقاتهرانی نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد علت عدم نظارت بر تئاترهای در حال اجرا از جمله تئاتر زندگی شیشه ای به کارگردانی بهزاد محمدی تذکر داد.

مردی که در یک تکه از بهشت خدا خانه دارد
دنبال کنید


بیاتیان نماینده بیجار، بیگلری نماینده سقز و بانه و جراره نماینده بندرعباس و علوی نماینده سنندج ، قادر مرزی نماینده قروه به رئیس جمهور در مورد تسریع در پرداخت حدود هزار میلیارد تومان اعتبارات سازمان شهرداری ها برای پرداخت حقوق معوق کارگران تذکر داد.


عیسی زاده و بیگی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت توهین به ارزش های انقلاب در وزارت آموزش و پرورش تذکر دادند.


قاضی پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور در خصوص برخورد با وزیر امور خارجه به علت دست دادن با اوباما، تسریع در معرفی اعضای شورای رقابت به وزیر آموزش و پرورش ، تسریع در اجرای قانون راجع به معلمان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش تذکر داد.


بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر صنعت در خصوص لزوم سیاست گذاری مناسب و حمایت جدی از بخش صنعت و پرداخت فوری مطالبات کارخانجات قطعه سازی برای جلوگیری از تعطیلی آن‌ها تذکر داد.


احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر ، حسینی نماینده قائم شهر،‌صادقی نماینده شیراز به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون مربوط به حق التدریسی ها،‌نیروهای خدمات آموزشی و مربیان پیش دبستانی تذکر داد.


سبحانی فر و محسنی ثانی ، انصاری، جمیری، خسروی، سعدونزاده ، دهدشتی ،‌سبحانی نیا،‌ناصری، عالی ، جلالی، دوگانی، اربابی ، حسن پور، رجایی ، عارفی ، امیری کهنوج ، پاپی زاده و دواتگری به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت ایجاد محدودیت برای دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرستان های سبزوار، آبادان، نیشابور، ایران شهر، اسفراین،‌بابل، بهبهان، بم، تربت حیدریه، تربت جام،‌جهرم ، جیرفت،‌دزفول، رفسنجان، زابل ، ساوه، شاهرود، فسا،کاشان، گناباد، لارستان و مراغه تذکر دادند.


مقیمی نماینده مردم بهشهر به وزیر اقتصاد در خصوص علت عدم اجرای ساختار تشکیلات اداری شهرستان بهشهر توسط مدیر کل اقتصاد و دارایی استان مازندران تذکر داد.


قوامی نماینده مردم اسفراین و صادقی نماینده شیراز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب و کمیته ویژه برای شناسایی حجاج مفقود الاثر و مجازات عاملان جنایت مسجد الاحرام و منا تذکر داد.


ذوالانوار و قادری نماینده مردم شیراز به وزیر صنعت در خصوص علت واردات زغال ، قلیان، سنگ پا، چوب کبریت و پوست گاو علیرغم تولید این محصولات در داخل کشور تذکر داد. /


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi