پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مشترک کمیسیون برجام با دکتر لاریجانی

نقوی حسینی تشریح کرد: نشست مشترک کمیسیون برجام با دکتر لاریجانی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، از حضور دکتر لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد وگفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۳:۰۱


نقوی حسینی تشریح کرد:


نشست مشترک کمیسیون برجام با دکتر لاریجانی


سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، از حضور دکتر لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد وگفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کرد و وظیفه خود را با احساس تعهد بالا انجام داد.


 


سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات جلسه امروز (یکشنبه ۵ مهرماه) هیات رئیسه مجلس با اعضای کمیسیون برجام که در محل دفتر رئیس مجلس برگزار شد،  گفت: در ابتدای جلسه، زاکانی رئیس کمیسیون برجام گزارشی از مجموع جلسات، بازدیدها، گفت‌وگوها و سوالات ارائه کرد.


نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کمیسیون ویژه بررسی برجام با جدیت و عزم راسخ و در کمال بی‌طرفی موضوع را بررسی کرد و وظیفه خود را با احساس تعهد بالا انجام داد.


وی افزود: ورود تخصصی به موضوع یکی دیگر از ویژگی‌های کار کمیسیون بود، منویات مقام معظم رهبری،‌ قانون و مصالح کشور نیز معیارهای تشخیص کمیسیون بود.


 


تشکر دکتر لاریجانی از زحمات کمیسیون برجام


وی با یادآوری حضور دکتر لاریجانی در جلسه کمیسیون ویژه برجام، گفت: در ادامه جلسه،‌ دکترلاریجانی با مهم خواندن برجام به پیچیدگی آن اشاره و از زحمات کمیسیون تشکر کرد و کار کمیسیون را مهم و طاقت فرسا دانست.


 


دکتر لاریجانی: در موضوع بازدیدها، باید امنیت اطلاعات و اسناد نظامی ما حفظ شود

وزارت نیرو در تصفیه پساب های صنعتی سواحل خلیج فارس ورود کند
دنبال کنید


وی با اشاره به بخشی دیگر از اظهارات رئیس مجلس، افزود:  باید مراقب مخاطرات برجام باشیم. همچنین لغزش‌هایی در برجام وجود دارد که باید این لغزش‌ها را گرفت و اجازه ندهیم که تفسیر و تعبیری به ضرر جمهوری اسلامی شود و یا در موضوع بازدیدها، باید امنیت اطلاعات و اسناد نظامی ما حفظ شود.


 


رئیس مجلس: هر نوع ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم/جمهوری اسلامی برجام را همکاری می‌داند


نقوی ادامه داد: رئیس مجلس تاکید کرد جمهوری اسلامی برجام را همکاری می‌داند و هر نوع ادبیات تهدیدآمیز را برخلاف برجام می‌دانیم. بنابراین هم در گزارش و هم در طرحی که قرار است ارائه شود باید دغدغه‌های مذکور مدنظر قرار داده شود. لغو تحریم‌ها از موضوعات مهم برجام است.


نقوی حسینی گفت: رئیس مجلس در ادامه گفت ما در پایان راه نیستیم بلکه در ابتدا یک راه هستیم لذا باید همه با دقت و نظارت دقیق کار را پیش ببرند.


سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام، یادآور شد: پس از طرح دیدگاه‌های رئیس جلسه،‌اعضای کمیسیون نظرات خود را مطرح کردند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi