پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حادثه منا و دیدار با خانواده شهدا

در پی فاجعه مصیبت‌بار کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج در سرزمین منا ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت. . متن پیام بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18371
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حادثه منا و دیدار با خانواده شهدا

در پی فاجعه مصیبت‌بار کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج در سرزمین منا ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.
.
متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ علی الله
هر که از خانه‌اش به منظور مهاجرت به سوى خدا و رسول او خارج شود و آن‌گاه مرگ او را دریابد، قطعا پاداش او بر عهده‌ى خداست.
(سوره نساء آیه ۱۰۰)
حادثه اندوهبار در سرزمین منا  در روز عید قربان که در آن بسیاری از زائران حریم امن الهی و همچنین تعدادی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند قلب تمامی مسلمین جهان و ملت شریفمان را به درد آورد.
حج ابراهیمی امسال با بی کفایتی حکام نالایق حرمین شریفین تبدیل به یکی از تلخ‌ترین موسم‌های حج گشت و عید مسلمین را به عزای امت اسلام تبدیل کرد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران این مصیبت دردناک را به ساحت مقدس  قطب عالم امکان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی و مخصوصا خانواده معظم جان‌باختگان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای همه جان باختگان و شفای عاجل برای مصدومان را خواستار است.

 

دیدار مدیرعامل نفت گچساران وهیات همراه با خانواده شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس , مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در راس هیاتی با خانواده های شهدای صنعت نفت دیدار و گفتگو کرد.
امین محمدی دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا را یک رسالت برای تمامی آحاد جامعه برشمرد و گفت : تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نگه داشتن حرمت خانواده های آنان برای ما یک وظیفه محسوب می شود وامیدواریم بتوانیم با این کار ذره ای از فداکاریهای خانواده شهدا را ارج بگذاریم.
محمدی افزود : ما  وامدار خون شهدا و مدیون فداکاری و از خودگذشتگی آنها و استقامت و صبر خانواده های معظم شهدا هستیم و این ایثار با هیچ اقدامی قابل جبران نیست.
وی اظهار داشت : خدمت به خانواده های شهدا توفیقی الهی برای مسوولان است زیرا خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهداء اشاعه دهنده ارزشهای ایثار و پایداری در جامعه بوده و دلجویی و دیدار با آنان ادای دین به ارزشهای انقلاب است .
در این دیدار مدیر منابع انسانی ، رییس روابط عمومی و رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی و رییس دفتر مدیرعامل ، ایشان را همراهی کردند .
 شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران طی هشت سال دفاع مقدس ۳۱ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و افتخار همکاری با ۶ نفر از آزادگان سرافراز را دارد . همچنین تعداد همکاران جانبازان این شرکت ۳۷۴ نفر می باشد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi