پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هم اندیشی اعضاء کانون تفکر جوانان شرکت نفت گچساران برگزار شد

به گزارش واحد خبر  این جلسه با محوریت بررسی راهکارهای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد . در ابتدای مراسم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، از تشکیل این جلسه و حضور در جمع جوانان نخبه ابراز خوشحالی کرد و گفت : برگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18134
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

کرونا :

جلسه هم اندیشی اعضاء کانون تفکر جوانان شرکت نفت گچساران برگزار شد

به گزارش واحد خبر  این جلسه با محوریت بررسی راهکارهای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد .
در ابتدای مراسم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، از تشکیل این جلسه و حضور در جمع جوانان نخبه ابراز خوشحالی کرد و گفت : برگزاری جلسات کارگروه های تخصصی جوانان نخبه در صنعت نفت نقش مهمی در استفاده از اندیشه و افکار جوانان در این صنعت دارد.
امین محمدی گفت : کارگروه های تخصصی جوانان نخبه می توانند ارتباط موردنیاز را برای انتقال نظرهای دیگر جوانان صنعت نفت به بخش های مختلف فراهم کنند.
وی در خصوص برگزاری هرچه بهتر جلسات کانون تفکر جوانان و تاثیرگزاری فعالیت این کانون رهنمودهایی را ارائه کرد.
در ادامه جلسه مسئول کانون تفکر جوانان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، یاد و خاطره امام (ره) و شهدای هفت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
روح الله انصاری در ادامه به تبیین اهداف جلسه پرداخت و بر ضرورت استفاده بهینه از منابع محدود و لزوم حذف هزینه های غیرضروری در شرایط فعلی تاکید کرد.
در این نشست مباحثی در باب اقتصاد مقاومتی ، راهکارهای کاهش هزینه های غیر ضروری و تشکیل کارگروه ویژه این موضوع ، افزایش انگیزش در کارکنان جهت مشارکت در تعالی شرکت ، استفاده بهینه از امکانات ، انجام تحقیقات علمی ، رویکرد استفاده از تکنولوژی در راستای عدم استفاده از کاغذ و مشکلات کارکنان مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه جلسه سایر اعضای کانون تفکر جوانان هر کدام نظرات و پیشنهادات فنی و تخصصی خود را ارائه کردند. این جلسه که با بحث و تبادل نظر فنی و تخصصی همکاران همراه بود حدود ۲ ساعت و نیم به طول انجامید .
در این جلسه رییس اداره پژوهش و فن آوری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز حضور داشت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi