جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توضیحات وزیر بهداشت در مورد وضعیت حوزه سلامت/ هاشمی برای بررسی مشکلات بیمارستان‌ها به برخی شهر‌ها سفر می‌کند

عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز سه‌شنبه (۳۱ شهریور) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،‌ افزود: سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می‌رفت. نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ برخی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18093
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶


عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز سه‌شنبه (۳۱ شهریور) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،‌ افزود: سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها دستور کار امروز کمیسیون به شمار می‌رفت.


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ برخی از نمایندگان سوال کننده از کمبودهای امکانات و تجهیزات حوزه سلامت در شهرستان‌ها گلایه کردند همچنین مشکلات بیمارستان‌ها و نحوه پرداخت کارانه پرستاران  نیز مورد سوال واقع شد.


وی یادآور شد: به نظر می‌رسد این سوالات به وزارت بهداشت کمک می‌کند تا طرح تحول سلامت را بهتر اجرایی کند به گونه‌ای که درپاسخ به سوال برخی از نمایندگان وزیر وعده داد که به این شهرستان‌ها سفر کند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرد.


این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد:‌ نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع شدند و تنها یکی از نمایندگان در مورد وضعیت پرستاران سوال پرسید که در نهایت از توضیحات وزیر قانع نشد که البته آمارهایی که ازسوی نماینده سوال کننده نیز ارایه شد درست و دقیق نبود.


وی یادآور شد:حال قرار است سوال نماینده‌ای که از پاسخ‌های وزیر قانع نشد به صحن علنی مجلس برسد./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi