پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تشریح برنامه ‌های سفر مشاور وزیر کشور به کهگیلویه وبویراحمد

فریبا رحمان‌پور از سفر مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده به این استان خبر داد و گفت: فهیمه فرهمند‌پور مشاور وزیر کشور سه‌شنبه ۳۱ شهریور با هدف بررسی وضعیت مشکلات زنان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. وی به تشریح برنامه‌های سفر دو روزه مشاور وزیر کشور پرداخت و بیان کرد: بازدید از تعاونی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17990
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

فریبا رحمان‌پور از سفر مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده به این استان خبر داد و گفت: فهیمه فرهمند‌پور مشاور وزیر کشور سه‌شنبه ۳۱ شهریور با هدف بررسی وضعیت مشکلات زنان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

وی به تشریح برنامه‌های سفر دو روزه مشاور وزیر کشور پرداخت و بیان کرد: بازدید از تعاونی زنان کارآفرین واقع در گلخانه فرودگاه، زیارت گلزار شهدا، دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از آموزشگاه فنی دخترانه یاسوج از برنامه‌های سفر مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده است.

رحمان پور دیدار با دکترخادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نشست شورای اداری و برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان را از دیگر برنامه‌های سفر دکترفهیمه فرهمند‌پور به استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این سفر مشکلات زنان استان بررسی می‌شود، گفت: حضور در آیین نمادین بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان یاسوج، نشست با زنان کارآفرین و توانمند دستگاه‌های اجرایی، دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، بازدید از تعاونی تولیدی زنان در پاتاوه و بازدید از گلخانه گل رز کریک شهرستان دنا برنامه‌های روز دوم سفر مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به استان است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi