پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح دو فوریتی قطع یارانه نقدی امضا نشد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا؛ نادر قاضی پور افزود: براساس این طرح رقم یارانه نقدی از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۰ هزار تومان و پس از سه ماه به ۱۵هزار تومان کاهش می یافت و در نهایت در سال ۹۵ قطع می شد. این نماینده مجلس اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایرنا؛ نادر قاضی پور افزود: براساس این طرح رقم یارانه نقدی از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۰ هزار تومان و پس از سه ماه به ۱۵هزار تومان کاهش می یافت و در نهایت در سال ۹۵ قطع می شد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس که این پیشنهاد را برای طرح در مجلس امضا کرده بودند، امضای خود را پس گرفتند و تنها ۴ تن از نمایندگان امضا را پس نگرفتند.

وی تصریح کرد: برای اینکه طرح مذکور بتواند در مجلس مطرح شود، نیاز است که حداقل ۱۰ نفر از نمایندگان آن را امضا کرده و خواستار مطرح شدن آن شوند.

به گزارش ایرنا، امروز قرار بود طرحی دو فوریتی در مجلس مطرح شود که اگر به تصویب می رسید، دولت موظف می شد یارانه نقدی هر فرد را از زمان اجرا ابتدا از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳۰ هزار تومان و پس از سه ماه به ۱۵ هزار تومان کاهش دهد.

براساس این طرح و در صورت تصویب مجلس، یارانه نقدی از سال ۹۵ برای تمام خانوارهای ایرانی به جز افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قطع می شد. این طرح در راستای اصلاح بند الف ماده ۷ قانون هدفمندی یارانه ها بود.

ابوذر ندیمی به ایرنا گفته بود این طرح امروز در میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی پخش شده است.

انتهای پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi