شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست خبری فرماندهی سپاه ویژه هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه و خبرنگاران

فرامرز زمانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران پیش از ظهر امروز در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه و خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار شد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17952
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۱۹

کرونا :

نشست خبری فرماندهی سپاه ویژه هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه و خبرنگاران

فرامرز زمانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران پیش از ظهر امروز در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه و خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار شد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

وی با بیان اینکه جوانان غیور ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را در راستای ایجاد آرامش و امنیت امروز ما نثار کردند، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف مهم برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه با داشتن رسالت مهم اطلاع‌رسانی نقش موثری در تبلیغ، اطلاع‌رسانی و اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته دارند.

IMG_1747

زمانی با بیان اینکه خبرنگاران علاوه‌ بر شناسایی مخاطبان خود باید خطوط قرمز را در نظر گیرند، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با حساسیت بیشتری انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس همه توان خود را به‌کار خواهیم گرفت، بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این راستا تاکید کرد.

وی خبرنگاران را سربازان و افسران نظام در فضای مجازی و جنگ نرم خواند و اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان امسال بر اساس روزشمار این هفته برنامه‌ریزی شده است.

IMG_1759

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به روزشمار این هفته، بیان کرد: در روز ۳۱ شهریور با عنوان روز نیروهای مسلح، سلحشوری و پایداری، مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی، گردان‌های بسیج و … در میدان قدس سابق شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

نمایش آواز زنی در گورستان از گچساران در جشنواره بین الملی تئاترفجر به روی صحنه خواهد رفت
دنبال کنید

زمانی روز دوم هفته دفاع مقدس را روز روحانیت، علم و دانش‌پژوهی و سربازان خواند و افزود: دیدار کارکنان پایور سپاه ناحیه شهرستان با امام جمعه، اعزام پیشکسوتان عرصه جهادت و شهادت به مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری دعای عرفه در گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی این روز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سومین روز از هفته دفاع مقدس به نام روز شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی نام‌گذاری شده است، اذعان کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در ساعت ۱۶ و برپایی دعای کمیل در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

وی از برپایی همایش پیاده‌روی خانوادگی از بوستان شهدای گمنام تا گلزار مطهر شهدا در ساعت ۶ صبح، حضور فرماندهان و مسئولان بسیج در نماز جمعه، میقات حلقات صالحین در نماز جمعه و پخش زنده مراسم گرامیداشت این هفته در بوستان شهدای گمنام ساعت ۲۰ در چهارمین روز این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: این روز به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت نام‌گذاری شده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های روز پنجم این هفته با شعار دفاع همه‌جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف، عنوان کرد: برنامه‌های این روز شامل برگزاری اردوی جهادی هفت روزه به حوزه امام علی(ع)، برگزاری یادواره شهدا حوزه امام علی (ع) راس ساعت ۱۸ در پایگاه مقاومت بسیج مقداد است.

زمانی ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان را شعار روز ششم هفته دفاع مقدس براساس روزشمار این هفته خواند و گفت: برگزاری یادواره شهدا در حوزه امام‌ رضا (ع)، برگزاری برنامه آبروی محله توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب خواهران و برگزاری یادواره شهدای کارمند و حوزه ادارات توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بعد از نماز مغرب و عشا از جمله برنامه‌های این روز است.

تجار خوزستانی برای تأمین کالاهای مورد نیاز استان بصره عراق آماده اند
دنبال کنید

این مقام مسئول با بیان اینکه هفتمین روز هفته دفاع مقدس به نام روز وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این روز برپایی شب شعر و خاطره‌گویی در بوستان شهدای گمنام است.

این مقام مسئول با اشاره به معرفی روز پایانی این هفته به نام فرماندهان، عزتمداران و حماسه‌آفرینان، خواستار همکاری همه مردم و مسئولان جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات این هفته در شهرستان شد.

IMG_1752 IMG_1757 IMG_1765

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi