جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملت‌های مسلمان رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در ‌ ‌نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: خداوند متعال و سبحان در قرآن کریم همه را به رعایت تقوا دعوت و سفارش کرده است. وی با بیان اینکه راه سعادت بشر در دنیا و آخرت در رعایت تقوا است، افزود: انسان با رعایت تقوا می‌تواند هم در دنیا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17918
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

کرونا :

ملت‌های مسلمان رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو کنند

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در ‌ ‌نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: خداوند متعال و سبحان در قرآن کریم همه را به رعایت تقوا دعوت و سفارش کرده است.

وی با بیان اینکه راه سعادت بشر در دنیا و آخرت در رعایت تقوا است، افزود: انسان با رعایت تقوا می‌تواند هم در دنیا و هم در آخرت به آرامش و آسایش مطلوبی برسد.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: تقوا مسیر به سعادت رسیدن انسان‌ها را در دنیا و آخرت هموار می‌کند‌؛ انسان باتقوا در نزد خداوند متعال و سبحان پاداش بزرگی دارد.

صفایی در خطبه دوم با اشاره به‌ سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) و تسلیت این روز، گفت: حضرت امام محمد باقر(ع) هم از طرف پدر و هم از طرف مادر منتسب به حضرت رسول خدا(ص) هستند. امام محمد باقر(ع) در راه نشر و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در بین شیعیان تلاش بسیاری کردند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به‌ سالروز کشتار زائران در بیت‌الله الحرام در سال ۶۶ به دست آمریکا، عنوان کرد: سعودی‌ها با غربی‌ها هم دست بوده و در این کشتار بیش از ۴۰۰ نفر از زائران به شهادت رسیدند.

صفایی همچنین با اشاره به ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس‌، با یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال ‌دفاع مقدس، بیان کرد: در حمله رژیم بعث به سرزمین ما، صدام نماینده آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود.

وی با بیان اینکه در زمان آغاز جنگ، انقلاب اسلامی ما نوپا بود و مردم ما در حال و هوای انقلاب اسلامی بودند، افزود: جوانان و مردم ما با توکل به خداوند متعال و سبحان و اهل بیت(ع) به خوبی مقاومت و ایستادگی کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک سرزمین به دشمن داده شود.

امام جمعه موقت گچساران به‌ روز عرفه اشاره کرد و افزود: نیایش با خداوند متعال و سبحان یک ارزش بوده و انسان به ذکر خداوند سبحان نیازمند است.

صفایی با اشاره به اول مهرماه، آغاز سال تحصیلی جدید، تأکید کرد: آموزش و پرورش نهادی است که همه در جامعه از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند و ضروری است که مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

وی با تبریک عید قربان در روز دهم ذی‌الحجه، ابراز کرد: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی است و افرادی که در این روز قربانی می‌کنند ضروری است ‌گوشت حیوانات ذبح شده را در بین فقرا‌ توزیع و تقسیم کنند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به جشن عاطفه‌ها و ضرورت کمک به دانش‌آموزان ‌‌نیازمند، گفت: افراد ثروتمند و توانمند باید دست فقرا و نیازمندان را بگیرند.

صفایی با تسلیت رحلت عالم ربانی آیت‌الله خزعلی، عنوان کرد: این عالم ربانی یار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و در خدمت مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی بود.

وی به حمله رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت: ملت‌های مسلمان باید از خواب غفلت بیدار شوند و دشمنان خود را بشناسند و دست به دست هم دهند تا اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی از صحنه روزگار محو شود. هر فتنه‌ای که در این دنیا ایجاد شود ردپای آمریکا و اسرائیل در آن دیده می‌شود.

صفایی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که سپاه یک نعمت بزرگ الهی بوده و ضروری است که همه قدردان سپاه باشند. ایشان همچنین فرمودند که دشمن به‌دنبال نفوذ در کشور است و همه باید هوشیار و بیدار باشند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi