جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشنواره تابستانه “الفبـــای فـــردا” به بار نشست/ جذب گسترده حامی و سفیران نیکو کاری

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشنواره تابستانه الفبای فردا با عنوان “یخ با طعم لیمو”، برای نخستین بار و با هدف ارج گذاری به تلاش های دانش آموزان بورسیه تهران، مشهد ، شیراز و قم و در راستای ارتقاء تحصیلی و تجلیل از آنان در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17875
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

کرونا :

جشنواره تابستانه “الفبـــای فـــردا” به بار نشست/ جذب گسترده حامی و سفیران نیکو کاری

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشنواره تابستانه الفبای فردا با عنوان “یخ با طعم لیمو”، برای نخستین بار و با هدف ارج گذاری به تلاش های دانش آموزان بورسیه تهران، مشهد ، شیراز و قم و در راستای ارتقاء تحصیلی و تجلیل از آنان در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار گردید.
بنابراین گزارش، در این برنامه که با حضور شخصیت های شاخص علمی، فرهنگی و هنری و ۴۰۰ دانش آموز بورسیه و … برگزار گردید، جنگ شادی، اجرای موسیقی و سرود، برنامه‌‏های متنوع هنری، نمایش فیلم و تئاتر، قرعه کشی کمک هزینه ۴۰ سفر به مشهد و اهدای جوایز به حاضران نیز انجام گردید و تعداد زیادی از مدعوین شاخص و هنرمندان به جمع همیاران و حامیان و سفیران نیکوکاری موسسه پیوستند.
این گزارش می افزاید: در این مراسم آقای جلیلیان به عنوان عضو هیئت موسس و مدیره موییه دارالاکرام، با ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و فعالیت ها از تلاش صادقانه و نیت خیر بانیان و حامیان در راستای حمایت از تحصیل کوکان و نوجوانان تقدیر و تشکر کرد.
خاطر نشان می شود در پایان این مراسم از دانش آموزان ممتاز، نخبه و کنکوری با اهدای لوح و بسته های آموزشی و کمک و اموزشی تقدیر به عمل آمد.
لازم بذکر است موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا با هدف حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان و اعطای بورسیه تحصیلی، به شماره ثبت ۱۳۵۴۲ در سال ۱۳۸۰ تاسیس گردیده و تاکنون با نیت خیر بانیان و حامیان بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز واجد شرایط را مورد حمایت همه جانبه خود قرار داده است.

IMG_7968

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi