پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برندسازی پوشاک داخلی با استفاده از شبکه‌های مجازی/تعداد مجوز کالاهای غیرمجاز بیش از مجاز

ابراهیم نکو درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه ورود پوشاک از کشورهای خارجی مغایر با اصول اقتصادی کشور است،گفت: ورود این پوشاک تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تحت الشعاع خود قرار می دهد و برای ورود غیراصولی و غیرمنطقی هر نوع کالای خارجی به ویژه پوشاک باید سند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17839
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۵:۳۱


ابراهیم نکو درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه ورود پوشاک از کشورهای خارجی مغایر با اصول اقتصادی کشور است،گفت: ورود این پوشاک تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تحت الشعاع خود قرار می دهد و برای ورود غیراصولی و غیرمنطقی هر نوع کالای خارجی به ویژه پوشاک باید سند راهبردی تعریف شود.


نماینده مردم رباط کریم و بهارستان درمجلس شورای اسلامی  با تاکید براینکه  باید از قاچاق پوشاک به کشور جلوگیری شود،ادامه داد:واردات پوشاک خارجی تنها درصورت داشتن مجوز و متناسب با نیازهای داخلی صورت گیرد و درصورت تائید مراجع ذیصلاح وارد کشور شود.


 


برندسازی پوشاک داخلی با استفاده از شبکه‌های مجازی/تعداد مجوز کالاهای غیرمجاز بیش از مجاز 3


 


نظارت بر شبکه‌های اینترنتی


نکو با بیان اینکه متاسفانه درسطح وسیعی شاهد این هستیم که گویا کالاهای غیرمجاز بیش از کالاهای مجاز مجوز دارند،تصریح کرد:برای فروش کالاها در حوزه پوشاک باید از ابزارهای جدید مانند اینترنت و فضاهای مجازی استفاده شود، البته با توجه به این نکته تنها استفاده از ابزارهای اینترنتی برای معرفی و فروش پوشاک کفایت نمی کند و در این راستا باید نظارت و مجوزها صورت گیرد که امنیت آن حفظ شود.


وی با اشاره به اینکه فروش اینترنتی کالاها در سطح جهان مرسوم شده کار را آسان تر کرده است،افزود: برخی افراد از این ابزارها برای بازاریابی کالاهای خود استفاده می کنند که در صورت نبود نظارت و مجوزهای لازم می تواند به سلامت و امنیت خانواده ها آسیب برساند.


 


هزینه‌های هنگفت تبلیغات


این نماینده مردم درمجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از شبکه ها به درستی رضایت مشتریان را جلب کرده اند، ادامه داد: مسیرخرید اینترنتی به مرور زمان تکمیل می شود و رضایت‌مندی مشتریان هم به همین ترتیب افزایش پیدا می کند.

سیمرغ رسانه های محلی بر فراز ایران اسلامی
دنبال کنید


عضوهیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هزینه‌های هنگفت اجازه تبلیغات کافی را به تولیدکنندگان نمی دهد،اظهارداشت:رفع موانع تبلیغاتی سبب جلب و در ادامه قضاوت مشتریان داخلی و خارجی می شود، که پس از مدتی توانایی اینکه برند جهانی شوند را پیدا می کنند و البته این نیازمند افزایش کیفیت پوشاک و همچنین متنوع سازی آن است./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi