جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخستین جشنواره تابستانه “الفبای فردا” برگزار می شود

آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا در قالب جنگ شادی و جشنواره تابستانه  تحت عنوان “یخ با طعم لیمو” ۲۴ شهریور در سالن کوثر صدا و سیما برگزار می گردد.   به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشنواره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17810
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

کرونا :

نخستین جشنواره تابستانه “الفبای فردا” برگزار می شود

آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا در قالب جنگ شادی و جشنواره تابستانه  تحت عنوان “یخ با طعم لیمو” ۲۴ شهریور در سالن کوثر صدا و سیما برگزار می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشنواره تابستانه الفبای فردا با عنوان “یخ با طعم لیمو”، برای نخستین بار و با هدف ارج گذاری به تلاش های دانش آموزان بورسیه تهران، مشهد و قم و در راستای ارتقاء تحصیلی و تجلیل از آنان در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار می گردد.

 

بنابراین گزارش، در این برنامه که با حضور شخصیت های شاخص علمی، فرهنگی و هنری همچون: دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پروفسور باهر، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، رئیس فدراسیون ووشو، پرویز پورحسینی، اکبر عبدی، فرهاد آئیش، پوران درخشنده، مهران رجبیان، مهران احمدی، رضا شفیعی جم و … برگزار می گردد، تقدیر از دانش آموزان ممتاز و نخبه و کنکوری، جنگ شادی، اجرای موسیقی سنتی و پاپ، برنامه‌‏های متنوع هنری، نمایش فیلم و تئاتر، قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضران نیز پیش بینی گردیده است.

 

لازم بذکر است جشنواره تابستانه “یخ با طعم لیمو” برای اولین بار و در سال جاری در تقویم برنامه های موسسه دارالاکرام قرار گرفته و ۲۴ شهریور در آغاز ماه ذی الحجه در سالن کوثر صدا و سیما- تهران برگزار می شود.

 

خاطر نشان می شود موسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا با هدف حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان و اعطای بورسیه تحصیلی، به شماره ثبت ۱۳۵۴۲ در سال ۱۳۸۰ تاسیس گردیده و تاکنون با نیت خیر بانیان و حامیان بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز واجد شرایط را مورد حمایت همه جانبه خود قرار داده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi