چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ارزیابی دقیق متقاضیان تأسیس باشگاه‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ

عباس قائد رحمت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص پلمپ ۲۵۲ باشگاه بدنسازی و پاورلیفتینگ که در پنج ماه ابتدای سال جاری صورت گرفت٬ عنوان داشت:این عملکرد خوب نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی است که متخلفان را شناسایی را کرده و باشگاه‌ها را پلمپ کرده‌اند. نماینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17695
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۵۹


عباس قائد رحمت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص پلمپ ۲۵۲ باشگاه بدنسازی و پاورلیفتینگ که در پنج ماه ابتدای سال جاری صورت گرفت٬ عنوان داشت:این عملکرد خوب نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی است که متخلفان را شناسایی را کرده و باشگاه‌ها را پلمپ کرده‌اند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید با نظارت بیشتر از بروز چنین تخلفاتی پیشگیری کرد و حتی در مورادی که مجوز صادر می‌شود نیز بازنگری مجددی داشت تا شایستگی افراد مجددا بررسی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ارتباط با باشگاه‌ها٬باشگاه‌داری٬مراکز اقتصادی٬تجاری٬اقتصادی و خدماتی حتما باید نظارت کافی وجود داشته باشد. سازمان امنیت عمومی و اماکن تهران بزرگ حتما باید با متخلفان برخورد قانونی کند.

به خطر افتادن امنیت نوامیس مردم با نصب دوربین مداربسته در باشگاه‌ها

این نماینده مردم با اشاره به تخلف نصب دوربین مدار بسته در فضای برخی از باشگاه‌های پملپ شده گفت: این باشگاه‌ها به دلیل چنین تخلفی باید به اشد مجازت برسند چراکه امنیت نوامیس مردم به خطر افتاده است.

ضرورت ارزیابی دقیق متقاضیان تأسیس باشگاه‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ 3

برخورد قاطعانه‌ با توزیع مواد نیروزای غیراستاندارد

نماینده مردم درود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با توزیع مواد نیروزای غیراستاندارد در برخی از باشگاه‌ها نیز اظهار داشت: باید با این متخلفان نیز به دلیل این‌که به جوانان آسیب‌های جدی وارد می‌کنند برخورد شود٬ این مواد به بدن آن‌ها آسیب جدی رسانده و موجب کاهش طول عمرشان می‌شود بنابراین باید برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد. دستگاه‌های نظارتی و امکان باید فعالیت خود را بیشتر کرده و اجازه سودجویی ندهند از این پس اگر یک مورد هم در کشور باشد ضعف دستگاه‌های نظارتی را نشان می‌دهد.

تحولات اخیر یمن بر پایه مردم سالاری است/ایران در امور یمن دخالتی نکرده است
دنبال کنید

قائد رحمت با تقاضا از حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی برای ورود جدی‌تر به این تخلفات گفت: باید از بروز چنین مسائلی پیشگیری شده و اجازه داده نشود که در آینده این اتفاقات تکرار شود و مواردی هم که الان مجوز دارند نیز باید ارزیابی مجدد قرار گیرند. قوه قضاییه نیز که وظیفه نظارت بر اجرای قوانین را دارد به صورت مستقیم ورود کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه برقوه قضاییه مجلس شورای اسلامی نیز دستگاه‌ها اجرایی در این‌باره به شمار می‌رود٬تکلیف وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی امر هم مضاعف است و تکلیف مستقیم دارد. وزارت باید وظایف خود را به درستی انجام دهد و مجوزها با نظارت دقیق صادر شود و اگر به افراد دارای سوء پیشینه مجوز داده شده با کسانی که این مجوزها را صادر کرده‌اند برخورد قانونی شود اگر هم کسی که مشکلی نداشته مجوز دریافت کرده و بعد از آن مرتکب تخلف شده با خود آن فرد برخورد قانونی شود.

به گزارش خانه ملت٬ در پنج ماه ابتدای سال جاری ۲۵۲ باشگاه بدنسازی و پاورلیفتینگ به علت تخلفات از سوی متصدیان و یا مالکان آن پلمپ شده است.

نصب دوربین مدار بسته در فضای باشگاه، ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه محدوده، نداشتن جواز کسب و کارت بیمه ورزشی، عدم استفاده از مربی متخصص و دارای مدرک، عدم ارتباط با پزشک و مشاور ورزشی، فروش و توزیع دارو، مکمل و پودر های غیرمجاز بدنسازی، استفاده از پوسترهای برهنه و نیمه برهنه، پخش موسیقی های غیر مجاز، تجمع اراذل و اوباش، ارایه خدمات خارج از سرویس کاری به مشتریان، انتشار عکس ها و تصاویر خارج از شئونات اسلامی و… از جمله تخلفاتی است که در این واحدهای صنفی صورت گرفته است./

دیدار نماینده ولی فقیه و پاسداران با امام جمعه گچساران
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi