پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دومین دوره تربیت و تعالی عقیدتی فرماندهان ومدیران بسیج در ناحیه مقاومت بسیج گچساران

صبح امروز دومین مرحله دوره تربیت و تعالی عقیدتی ویژه فرماندهان ومدیران بسیج درناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد. در این دوره اموزشی یک روزه که با شرکت فرماندهان حوزه هاو پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین ارکان گردانهای عاشور و الزهرا(س) و بیت المقدس وشورای حوزه ها ی مقاومت ناحیه گچساران برگزار گردید دروس مختلف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

کرونا :

برگزاری دومین دوره تربیت و تعالی عقیدتی فرماندهان ومدیران بسیج در ناحیه مقاومت بسیج گچساران

صبح امروز دومین مرحله دوره تربیت و تعالی عقیدتی ویژه فرماندهان ومدیران بسیج درناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.

در این دوره اموزشی یک روزه که با شرکت فرماندهان حوزه هاو پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین ارکان گردانهای عاشور و الزهرا(س) و بیت المقدس وشورای حوزه ها ی مقاومت ناحیه گچساران برگزار گردید دروس مختلف در زمینه عقیدتی تدریس گردید .

اخلاق اسلامی ،احکام ،امر به معروف و نهی از منکر ،معاد ،دشمن شناسی از منظر ایات و روایات از جمله دروس تدریس شده در این دوره اموزشی یک روزه بود .

حجه الاسلام سید الله بخش موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران هدف از برگزاری این دوره اموزشی را ارتقاء روحیه دین باوری و توانمند سازی بسیجیان در مواجهه با شبهات خواند و گفت: امروز دشمنان دین و انقلاب سعی دارند با القاء شبهات مختلف در ذهن و فکر افراد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان روحیه دین باوری انان را تضعیف نمایند که این دوره اموزشی در راستای پاسخگویی به شبهات و توانمند سازی بنییه عقیدتی فرماندهان بسیج برگزار شده است.

وی افزود: این دوره اموزشی دومین مرحله از سری برنامه های عقیدتی است که برای مدیران بسیج شهرستان گچساران برگزار شده و تا پایان سال دوره های دیگری نیز برگزار خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi