جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار از جاده سپیدار– سرفاریاب و چند پروژه مهم در حوزه راهسازی بازدید کرد

در این بازدید دکترسیدموسی خادمی استاندار گفت:  محور ارتباطی سرفاریاب – سپیدار اگر به بهره برداری برسد علاوه بر ارتباط مواصلاتی، اهمیت گردشگری دارد. وی در خصوص اهمیت این مسیر، افزود: طول این محور توریستی ۱۷۰ کیلومتر است و با بهره برداری از این محور، مسافت دهدشت به یاسوج ۳۵ کیلومتر کاهش می یابد و این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

در این بازدید دکترسیدموسی خادمی استاندار گفت:  محور ارتباطی سرفاریاب – سپیدار اگر به بهره برداری برسد علاوه بر ارتباط مواصلاتی، اهمیت گردشگری دارد.

وی در خصوص اهمیت این مسیر، افزود: طول این محور توریستی ۱۷۰ کیلومتر است و با بهره برداری از این محور، مسافت دهدشت به یاسوج ۳۵ کیلومتر کاهش می یابد و این محور ارتباطی به زودی به زیر ترافیک خواهد رفت.

به گفته استاندار، با بهره برداری از این مسیر علاوه بر کاهش ۳۵ کیلومتری فاصله دهدشت به یاسوج، باعث  روانسازی ترافیک، کاستن از تصادفات، زمان مسافرت و هزینه خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: فاز اول این محور ارتباطی از سپیدار تا باغچه سادات از نظر مشخصات فنی نقاط حادثه خیز زیادی دارد و حدود چهار کیلومتر از این محور تا اول مهر ماه سال جاری به زیر آسفالت خواهد رفت که در بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات بسیار موثر است.

به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولین مربوطه از طریق وزارتخانه راه  وشهرسازی پیگیر تامین منابع مالی این پروژه مهم هستند.

استاندار همچنین از پل شماره ۳ رودخانه بشار که از نظر پدافند غیرعامل ضروری و یک پل راهبردی برای شهر یاسوج است بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

خادمی با بیان اینکه، روند پیشرفت فیزیکی این پروژه رضایت بخش نیست، گفت: با توجه به اینکه بخشی ازاعتبار این پروژه از محل ماده ۱۸۰ تامین شده است بر تسریع در روند کار تاکید کرد.

استاندار و هیات همراه از جاده ارتباطی دمه میان تنگان که راه ارتباطی سپیدار سرفاریاب را به جاده مواصلاتی پاتاوه به دهدشت متصل می کند بازدید کرد، این محور ارتباطی چهار کیلومتر آن آماده برای آسفالت و چهار کیلومتر هم در حال زیر سازی است.

کرونا درگذشت علیداد تقی‌پور از بزرگان طایفه شادگان را تسلیت می گوید
دنبال کنید

طول این محور ارتباطی ۱۷ کیلومتر است و با بهره برداری ضمن کاهش مسافت در روانسازی تردد، کاهش تصادفات و ترافیک موثر است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi