پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: کهگیلویه وبویراحمد قابلیت تبدل شدن به قطب دانشگاهی کشور را دارد

دکترسیدموسی خادمی در نشست با مسئولان عالی دانشگاه پیام‌نور کشور، افزود: دانشگاه ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی یکی از اضلاع مهم توسعه به شمار می‌روند و جایگاه آنها در برنامه آمایش و مطالعات توسعه ای دیده شده است.استاندار تصریح کرد: باید پذیرفت که دانشگاه محور اصلی توسعه است و باید از تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17657
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

دکترسیدموسی خادمی در نشست با مسئولان عالی دانشگاه پیام‌نور کشور، افزود: دانشگاه ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی یکی از اضلاع مهم توسعه به شمار می‌روند و جایگاه آنها در برنامه آمایش و مطالعات توسعه ای دیده شده است.
استاندار تصریح کرد: باید پذیرفت که دانشگاه محور اصلی توسعه است و باید از تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی برای رشد استان استفاده کنیم.
استاندار یادآور شد: در سال ‌های اخیر در همه بخش ها از نظر منابع مالی و اعتباری مشکلات زیادی داشته‌ایم و دانشگاه پیام ‌نور هم از این موضوع مستثنی نبوده است.
خادمی گفت: حدود ۸۵ درصد از بودجه‌های عمرانی کشور از محل اعتبارات متمرکز ملی و ۱۵ درصد در ردیف استانی است، به همین دلیل دست ما برای کمک به دستگاه‌ ها از جمله دانشگاه در تکمیل پروژه‌ های عمرانی بسته است و نیازمند توجه ویژه مسئولین کشور دارد.
معاون دانشگاه پیام نور کشور هم در این دیدار،  هدف از سفر به استان و این دیدار را بررسی و تعیین تکلیف پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه پیام نور در استان و برنامه ریزی برای اتمام آنها بیان کرد.
 دکترمیزا حسن حسینی گفت: دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اندیشمندان دانشگاهی و از مدیران موفق کشور هستند .
 وی افزود: به رغم تنگناهای مالی و اعتباری تلاش ما براین است که پروژه های نیمه تمام دانشگاه را در استان به اتمام برسانیم.
وی از راه اندازی پژوهشگاه گیاهان دارویی در استان خبر داد و اظهار داشت: گونه های گیاهان دارویی و درختان جنگلی این استان نه تنها در ایران بلکه در جهان کم نظیر است.
در این نشست اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان و روسای واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور حضور داشتند ومشکلات واحدهای دانشگاهی خود را مطرح کردند. 
ج/۲۳۸

قدردانی از ابتکار ستودنی کویت برای پایان دادن به بحران یمن/ حقوق فلسطینیان نباید پایمال شود
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi