چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۱ طرح در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد

دکترحسن نوروزی در آئین افتتاح  تعدادی از این پروژه ها به نمایندگی از همه طرح های این شهرستان، گفت: از مجموع این پروژه ها ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۰۳میلیارد ریال افتتاحی و دو پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال کلنگ زنی است. نوروزی و تعدادی از مدیران ستادی استانداری و اجرائی استان در بدو ورد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17586
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

دکترحسن نوروزی در آئین افتتاح  تعدادی از این پروژه ها به نمایندگی از همه طرح های این شهرستان، گفت: از مجموع این پروژه ها ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۰۳میلیارد ریال افتتاحی و دو پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال کلنگ زنی است.

نوروزی و تعدادی از مدیران ستادی استانداری و اجرائی استان در بدو ورد به شهرستان دنا همراه با مسئولین شهرستانی با حضور در گلزار شهدای شهر سی سخت ضمن قرائت فاتحه با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با حضور علی تاج امیری فرماندار شهرستان دنا، در آئین افتتاح طرح کشت گل رز با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، افزود: این پروژه ها به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیدند و یا عملیات اجرای آنها آغاز شد.

نوروزی تصریح کرد: این طرح ها و پروژه ها در بخش های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و خدمات است.

وی، تعریض و روکش آسفالت پاتاوه – توت نده و حذف نقاط حادثه خیز در این مسیر با اعتبار۲۵ میلیارد ریال و افتتاح مصلای شهر پاتاوه با اعتبار ۱۲میلیارد ریال را از مهمترین طرح های افتتاحی  این شهرستان برشمرد.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در مراسم طرح افتتاح تعریض و روکش آسفالت پاتاوه – توت نده، گفت: دولت به مناطق کمتر توسعه یافته نگاه ویژه دارد و شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی استان در سال ۹۴ تصویب شده است.

 نوروزی ادامه داد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استانی، ملی، ملی استانی شده و متفرقه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای سال ۱۳۹۴ این استان تصویب شده است.

واکنش توئیتری شمخانی به شکست ترامپ
دنبال کنید

وی گفت: یک هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات متفرقه، دو هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی ملی و بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی شده برای این استان در سال جاری تصویب شده است.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، تصریح کرد: روند افزایش بودجه عمرانی به توسعه عمرانی و طرح های عمرانی راکد مناطق محروم شتاب بخشیده است.

وی اظهار داشت: بودجه ماده ۱۸۰ این استان از ۸۱۰ میلیارد ریال سال گذشته، امسال به یک هزار و ۴۹۰میلیارد ریال رسیده است که این بودجه رفع بخشی از محرومیت های این استان را با اجرای طرح های نیمه تمام جبران خواهد کرد.

وی گفت: درسال جاری ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی، ۵۳۸ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت و از محل ماده ۱۰و۱۲ قانون مدیریت بحران ۱۲۰میلیارد ریال به این استان اختصاص یافته است که امیدوار کننده است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi