جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پیشرو در اجرای سامانه نظام نوین عملکرد

سعید غلامی در گفتگویی گفت : شرکت ملی نفت ایران با اجرای پروژه مدیریت عملکرد از طریق طراحی سامانه نظام نوین عملکرد در راستای هدایت و بهبود عملکرد کارکنان و رسیدن به این مهم گامی نو برداشته است . وی افزود : پس از تلاشهای چند ساله ، در سال ۹۳ با جایگزین نمودن این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17562
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

کرونا :

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پیشرو در اجرای سامانه نظام  نوین عملکرد

سعید غلامی در گفتگویی گفت : شرکت ملی نفت ایران با اجرای پروژه مدیریت عملکرد از طریق طراحی سامانه نظام نوین عملکرد در راستای هدایت و بهبود عملکرد کارکنان و رسیدن به این مهم گامی نو برداشته است .
وی افزود : پس از تلاشهای چند ساله ، در سال ۹۳ با جایگزین نمودن این سامانه به جای فرمهای قدیمی ارزیابی استعداد کارمندان ، فاز اول این طرح با موفقیت اجرا شد.
غلامی اظهار داشت: در راستای دسترسی به این مهم ، شرکت نفت و گاز گچساران از ابتدای سال ۹۴ ، همانند سال گذشته با تغذیه به هنگام اطلاعات با میزان ۸۶٫۵ درصد بیشترین تغذیه اطلاعات در میان شرکتهای تابعه مناطق نفتخیز جنوب را به خود اختصاص داده است .
غلامی یادآور شد : در این سامانه، شرح مأموریت و وظایف واحدها و اطلاعات نیروی انسانی تعریف و ارزیابی سالانه عملکرد کارکنان کاملاً به صورت سیستمی و با این نظام صورت می گیرد .
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب می باشد که گستره ی این شرکت در چهار استان خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس قراردارد و همین ویژگی موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکتها از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi