پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۸ پروژه با اعتبار ۱۹۸میلیارد ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

  استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این سفر که مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی، دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، موحدپور مدیرکل حوزه استاندار، باقرزاده مدیرکل روابط عمومی و جمعی از مدیران استانی همراهی می کرد، گفت: از مجموع این تعداد طرح و پروژه ۲۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۳ میلیارد ریال افتتاح و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17542
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این سفر که مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی، دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، موحدپور مدیرکل حوزه استاندار، باقرزاده مدیرکل روابط عمومی و جمعی از مدیران استانی همراهی می کرد، گفت: از مجموع این تعداد طرح و پروژه ۲۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۳ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

خادمی با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت یادو خاطره شهیدان رجائی و باهنر افزود: از مجموع پروژه های عمرانی ۲۰ پروژه افتتاحی و هفت پروژه کلنگ زنی است.

به گفته وی،  ۱۱ طرح با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال اقتصادی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با هیات همراه در بدو ورود به شهرستان گچساران با حضور درگلزار شهدای امام زاده جعفر(ع) با غبار روبی، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، اظهار داشت: شهیدان ضامن پایداری و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند وما همواره مدیون خون شهدایم و امنیت مردم و مصونیت نظام از آسیب ها به برکت خون مطهر این شهداست.

وی تاکید کرد: اندیشه های شهدا و امام شهدا میراثی همگانی است که از آن باید به خوبی صیانت شود وهمه وظیفه داریم که در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ وسیره شهدا در رفتارهای سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی گام برداریم.

استاندار در آئین افتتاح طرح پروار بندی گوساله ۵۰۰ راسی روستای امام زاده جعفر(ع) به نمایندگی از پروژه های افتتاحی، افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی، استفاده از شیوه نوین کشاورزی، تولید محصولات ارگانیک و زیر کشت بردن زمین های شیبدار را از برنامه ای دولت در استان برشمرد.

خادمی، بهره برداری از ۱۴۲پروژه آب و خاک با اعتبار ۳۴۹ میلیارد ریال وبا ۷۷۶ نفر اشتغالزایی و دو هزار و ۴۵۲ خانوار بهره بردار در هفته دولت امسال را از جمله دستاوردهای بخش کشاورزی در این استان بیان کرد.

وی، پرداخت ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رونق کشاورزی را بخش دیگری از خدمات دولت تدبیر وامید به بهره برداران بخش کشاورزی استان دانست.

پروژه افتتاحی مجتمع گاوداری ۵۰۰ راسی گچساران با ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۰ نفر اشتغالزایی سالانه ۱۵۰ تن گوشت گوساله تولید می کند.

آماده میانجیگری بین ایران و آمریکا هستیم/ اتهامات علیه ایران بی‌اساس است
دنبال کنید

استاندار در مراسم افتتاح مدرسه ۱۶ کلاسه برکت با زیر بنای دو هزار و ۴۶۲ متر مربع و چهار هزار مترمربع محوطه سازی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، گفت: دولت مسائل فرهنگی را سر لوحه همه فعالیت ها  قرار داده و به این بخش توجه خاص دارد.

ICU نوزادان، طرح پروار بندی گوساله ۵۰۰ راسی، طرح توسعه برق روستائی، پیش تصفیه خانه فاضلاب شهری، طرح تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله و نمازخانه آموزش و پرورش از پروژه هایی بود که به نمایندگی از دیگر پروژه ها افتتاح شدند.

طرح گازرسانی به روستای آبجیرک، آب توت، انجیر سیاه و مدرسه ابتدائی شمس غرب و دهیاری شهرک مهاجرین سه طرحی بود که به نمایندگی از دیگر طرح ها با حضور استاندار کلنگ زنی شدند.

در دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد و هیات همراه از خانواده معظم شهید صدرالله نوری زاده در شهر گچساران این خانواده مورد تجلیل و تفقد قرار گرفت.

خادمی در این دیداربا بیان اینکه، والاترین مقام و درجه ای که خداوند به بندگان خود اعطا می کند، شهادت است، گفت: شان وجایگاه خانواده های معزز شهدا به عنوان یادگاران حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس باید پاس داشته شود و رسیدگى کامل به مشکلات خانواده شهدا وظیفه همه مسئولین است.

استاندار وهمراهان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان گچساران در همایش تجلیل از روز کارمند این شهرستان شرکت کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این همایش با بیان اینکه، رسالت مدیران و کارمندان این است که با تلاش و کار، خدمت رسانی اعتماد، رضایت و امیدواری مردم را بالا ببرند، گفت: مهمترین ویژگی کارمند نمونه تواضع و فروتنی، برنامه ریزی و امانتداری است.

وی با بیان اینکه، خدمت به مردم و رونق و سازندگی  تنها منحصر به منابع مالی و اعتبار نیست، تصریح کرد: نیروی انسانی کارآمد، خلاق و دلسوز کلید رفع مشکلات، توسعه، تحقق اقتصاد مقاومتی و استقلال کشور است.

 وی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها و مسئولان اجرایی باید شعار امسال هفته دولت، “دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم” را سرلوحه کار خود قرار داده و با عزمی جدی به کار خود ادامه دهند.

حمله شدید پایگاه خبری تدبیر و امید به تاجگردون / آقای تاجگردون حر باش!
دنبال کنید

خادمی، به ارائه گزارشات خدمات دولت توسط مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: این دولت با وجود مشکلات بسیار خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته که باید این عملکرد برای مردم تشریح و تبیین شود.

استاندار با اشاره به اهمیت سخت کوشی، بهره وری بهینه از وقت و امکانات دولت برای خدمات رسانی بهتر به مردم در نظام اداری، افزود: همدلی و همزبانی مسئولان و مردم زمینه رفع مشکلات و موفقیت در تمام امور را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: جمعیت دو میلیون نفری کارکنان دولت امانتدار سرمایه ملت ۷۰ میلیون نفری ایران اسلامی می باشند که شهیدان باهنر و رجایی اسوه این خدمتگزاران هستند.

خادمی، موفقیت های دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد را فراگیر دانست و افزود: در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و همگرایی سیاسی تحولات خوبی دو ساله گذشته در این استان شکل گرفته است.

استاندار، کوتاه شدن دوره اجرای طرح های عمرانی، تکمیل پروژه عمرانی راکد، بازگشت ۲۱ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید و کاهش نزاع های دسته جمعی را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر وامید در استان بیان کرد.

وی به حضور مقامات عالی رتبه کشور در کهگیلویه و بویراحمد طی دوساله اخیر اشاره کرد و گفت: این رویکرد افزون بر شفاف سازی خدمات رسانی به مردم، افزایش اعتبارات را نیز در پی داشته است.

خادمی، پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از مالیات و عواید حاصل از خدمات دستگاه های اداری دولت به خزانه را دلیلی بر رونق اقتصادی در این استان بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد، صنایع بزرگ برای پرداخت مالیات ندارد، تصریح کرد: این رقم اگرچه در مقایسه با برخی استان ها ناچیز است اما افزایش حدود ۳۰ میلیارد تومانی افزون بر تعهد استان، باعث شد تا دولت آن را در قالب بودجه پروژه های عمرانی به استان برگرداند.

آیین تجلیل از ۲۱ کارمند نمونه گچساران به مناسبت هفته دولت از سوی فرمانداری شهرستان دوگنبدان برگزار شد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi