جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با وزیر فناوری اطلاعات دیدار کرد

استاندار در دیدار با دکترمحمود واعظی وزیر فناوری اطلاعات، مشکلات حوزه فناوری اطلاعات در این استان را مطرح کرد و از سوی وزیر فناوری اطلاعات، کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از استان های پایلوت در خدمات ارتباطی دولت قرار گرفت. خادمی در این دیدار که در تهران در وزارتخانه فنآوری اطلاعات برگزار شد، گفت: امروزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17062
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

استاندار در دیدار با دکترمحمود واعظی وزیر فناوری اطلاعات، مشکلات حوزه فناوری اطلاعات در این استان را مطرح کرد و از سوی وزیر فناوری اطلاعات، کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از استان های پایلوت در خدمات ارتباطی دولت قرار گرفت.

خادمی در این دیدار که در تهران در وزارتخانه فنآوری اطلاعات برگزار شد، گفت: امروزه نیاز به ارتباطات و اینترنت در روستاها تبدیل به یک نیاز اساسی و بنیادی شده و از حالت نیاز لوکس خارج گردیده است.

وی اظهار داشت: اینجانب در بازدیدهایی که از مناطق روستایی دارم، جزو اولین درخواست ها بهبود وضعیت تلفن همراه، ایجاد تجهیزات لازم برای استفاده از اینترنت و پوشش های رادیو و تلویزیونی می باشد.

استاندار تصریح کرد: در حالی که در دهه های قبل نیازها عمدتا مربوط به راه ، برق و آب شرب بود ولی همچنین دولت نباید اجازه بدهد در حوزه های جدید و فناوری های نو تجربه تلخ عدم توازن و شکاف بین مناطق کشور تکرار شود و باید سعی گردد در این حوزه این مسابقه را استان ها شروع کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه، این فناوری های جدید عمدتا مبتنی بر نیروی انسانی متخصص هستند امکان شروع رقابت در همه جاها و مناطق وجود دارد، زیرا هم اکنون حتی در محرومترین روستاهای کشور تعداد زیادی تحصیل کرده دانشگاهی حضور دارند.

خادمی ابراز داشت: در این جلسه مقرر گردید، استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از استان های پایلوت و نمونه خدمات ارتباطی روستاها منظور شود.

استاندار افزود: در این نشست همچنین قول مساعد گرفته شده است که  در سال ۱۳۹۴ تعداد ۷۰۰ روستای است از  امکان استفاده از اینترنت پر سرعت برخوردار شوند.

خیز بلند نفتی های گچساران با شکست سنگین کاراشیراز
دنبال کنید

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi