سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان کهگیلویه وبویراحمد در جنگ دفاع مقدس خبر داد

  دکترفتاح محمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس با بیان اینکه، دفاع مقدس دستاوردها و پیامدهای بزرگی برای انقلاب اسلامی به همراه داشت، افزود: بهترین و بزرگترین دستاورد دفاع مقدس این بود که همه دنیا باور کردند ملت ایران در سخت‌ترین شریط با تمام وجود از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16914
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

 

دکترفتاح محمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس با بیان اینکه، دفاع مقدس دستاوردها و پیامدهای بزرگی برای انقلاب اسلامی به همراه داشت، افزود: بهترین و بزرگترین دستاورد دفاع مقدس این بود که همه دنیا باور کردند ملت ایران در سخت‌ترین شریط با تمام وجود از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: به فرموده امام راحل جنگ یک نعمت بزرگ برای کشور بود و مقام معظم رهبری از جنگ هشت ساله دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای بزرگ و ارزشمند یاد کردند که وظیفه همه است از این گنجینه بزرگ در برابر مشکلات فرهنگی موجود به خوبی استفاده کنیم.

محمدی به ضرورت باغ موزه و دهکده دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان زیادی از این استان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس حضور داشتند که لازم است رشادت‌ها و دلاوری‌های آنها در قالب باغ موزه و دهکده دفاع مقدس برای مردم به نمایش گذاشته شود.

وی یادآور شد: کهگیلویه وبویراحمد تنها استانی که فاقد باغ موزه و دهکده دفاع مقدس می باشد و قرار است با همکاری سپاه فتح استان، شهرداری یاسوج و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس، باغ موزه و دهکده دفاع مقدس در کنار رودخانه بشار یاسوج احداث شود.

محمدی تصریح کرد: احداث این مکان‌ ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بوجود می آورد که امیدواریم این مکان‌ ها هر چه سریعتر احداث شود.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری، به اهم برنامه‌ های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و گفت: رژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه فتح استان، مراسم سخنرانی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، مراسم خاطره‌ گویی فرماندهان جنگ تحمیلی در مدارس، کرسی آزاد اندیشی با موضوع تحلیل معارف دفاع مقدس، میزگرد در صدا و سیمای استان و انتشار نشریه دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته در استان است.

لزوم ارائه وام‌های کم‌بهره به دارندگان خودروهای فرسوده به منظور تسریع در روند جایگزینی آنها
دنبال کنید

محمدی از برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان استان در جنگ تحمیلی خبر داد و افزود: در همایشی از فرماندهان گردان‌ های جنگ تحمیلی تجلیل می ‌شود که این همایش هفتم مهرماه برگزار می‌ شود، ضمن اینکه تصویر فرماندهان ارشد استان که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، در فضای عمومی مرکز استان و سایر شهرستان‌ ها طراحی می‌ شود.

وی به برگزاری خوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و یادآور شد: جنگ هشت سال دفاع مقدس برای نسل نوجوان، جوان و همچنین دانش‌ آموزان و دانشجویان ما به خوبی تبیین و به سوالات و شبهات این قشر از جامعه به خوبی پاسخ داده شود.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi