جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: باید حساسیت خانواده ها را نسبت به معایب ومعضلات مواد مخدر افزایش داد

دکترفتاح محمدی در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: یکی از بزرگترین دغدغه جامعه امروزی اعتیاد و گرایش به مواد مخدر است و برای پیگیری و مقابله با آن باید خانواده ها، دانش آموزان و بخصوص جوانان را از آثار و معایب مخرب آن بیشتر با اطلاع کرد. وی تاکید کرد: لازم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

دکترفتاح محمدی در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: یکی از بزرگترین دغدغه جامعه امروزی اعتیاد و گرایش به مواد مخدر است و برای پیگیری و مقابله با آن باید خانواده ها، دانش آموزان و بخصوص جوانان را از آثار و معایب مخرب آن بیشتر با اطلاع کرد.

وی تاکید کرد: لازم است، آگاهی سازی جامعه از معضلاتی که ناشی از انواع مواد مخدر وهزینه هایی که برای دولت، جامعه، خانواده ها و خود فرد معتاد ایجاد می شود به صورت مستمر وهمیشگی بیان شود.

 محمدی به نقش موثر مردم بخصوص تشکل های مردمی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد وافزود: با اجتماعی شدن مبارزه با این بلای خانمانسوز در سطح و حجم گسترده تری می توان با آن مقابله کرد.

معاون سیاسی واجتماعی استانداری به نقش رسانه های جمعی در اطلاع رسانی در رابطه با معایب مواد مخدرهم تاکید کرد و گفت: باید عواملی که سبب گرایش به اعتیاد می شود و پنهان کاری هایی که سوداگران مواد مخدر در ورود و توزیع آن دارند را شناسایی و نسبت به برنامه ریزی و ارائه راهکار جدید برای پیشگیری آن اقدام کرد.

محمدی با تاکید براینکه، همه باید در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر احساس مسئولیت کنند، افزود: برخورد شدیدتر با سوداگران، تهیه کنندگان و خورده فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد.

وی بر توجه بیشتر به افراد رها یافته از اعتیاد و خانواده آنها تاکید کرد و اظهار داشت: مشاوره و مهارت آموزی به افرادی که به تازگی از دام اعتیاد رهایی یافته اند از راهکارهای پیشگیری از برگشت مجدد آنان است وسبب کمک  به خانواده آنها می شود.

فروشگاه آنلاین لوله فولادی بهتاپایپ
دنبال کنید

 ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi