سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل امور بانوان: پورتال خبری جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

فریبا رحمانپور در نشست با کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: پورتال خبری جامعه زنان استان کهگیلویه وبویراحمد چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه جاری با حضور دکترخادمی استاندار راه اندازی می‌شود. وی به راه‌اندازی بانک جامع آماری و اطلاعاتی بانوان اشاره کرد و افزود: در این بانک جامع تعداد زنان شاغل در ادارات و زنان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16912
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

فریبا رحمانپور در نشست با کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: پورتال خبری جامعه زنان استان کهگیلویه وبویراحمد چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه جاری با حضور دکترخادمی استاندار راه اندازی می‌شود.

وی به راه‌اندازی بانک جامع آماری و اطلاعاتی بانوان اشاره کرد و افزود: در این بانک جامع تعداد زنان شاغل در ادارات و زنان نخبه نیز مشخص می‌شود.

 رحمانپوربا بیان اینکه، اداره کل امور بانوان یک نهاد نظارتی، هماهنگ کننده و حمایت کننده است، گفت: این اداره در راستای برنامه‌های دفتر وزارت کشور، اهداف و برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

وی، راه‌اندازی انجمن فرهیختگان و نخبگان برای استفاده از توانمندی زنان و تشکیل شبکه زنان خیر برای شناسایی زنان خیر جهت حل مشکلات زنان بی‌بضاعت را از دیگر برنامه‌های امور بانوان استان برشمرد.

رحمانپور به مشکلات بهداشتی زنان اشاره کرد و گفت: زنان با توجه به شرایطی که دارند در معرض بیماری‌های مختلفی هستند که توجه به بهداشت و سلامت زنان به ویژه در مناطق روستایی و محروم مد نظر است و به زودی در همین خصوص تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منعقد می‌شود.

وی، اجرایی نشدن برنامه‌های ورزشی بانوان ادارات، افزایش ساعت کار زنان شاغل و نبود چارت سازمانی را از مشکلات عمده زنان شاغل دانست و تصریح کرد: با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مشکلات زنان بررسی می‌شود.

رحمانپور، خواستار فعال‌تر شدن کارگروه بانوان و خانواده شد و بیان کرد: جلسات کارگروه بانوان با حضور مدیران کل ادارات برگزار می‌شود، ضمن اینکه ماهی یک بار نشست‌های شهرستانی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

ما حالمان خوب نیست، چون…/ بس است نق‌زدن و بدنبال #مقصر گشتن!
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi