چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: توانمند سازی زنان بر پذیرش آنها درعرصه های مختلف جامعه می افزاید

دکترفتاح محمدی در آیین تکریم ومعارفه مدیران کل پیشین وجدید دفتر امور بانوان وخانواده استانداری، افزود: در جامعه دینی ما درعرصه ای زنان ایثارگر وشهادت طلب حضور یافتند و آنچه در توان داشته را در راه اسلام و پیشبرد اهداف آن ایثار کردند والگو شدند. وی اظهار داشت: زنان با برجسته تر کردن فعالیت های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16838
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۱

دکترفتاح محمدی در آیین تکریم ومعارفه مدیران کل پیشین وجدید دفتر امور بانوان وخانواده استانداری، افزود: در جامعه دینی ما درعرصه ای زنان ایثارگر وشهادت طلب حضور یافتند و آنچه در توان داشته را در راه اسلام و پیشبرد اهداف آن ایثار کردند والگو شدند.

وی اظهار داشت: زنان با برجسته تر کردن فعالیت های خود در زمینه های مختلف می توانند در بستر سازی و تحقق بخشی به پیشرفت همه جانبه نقش برجسته تری ایفا کنند.

به گفته محمدی، امروزه زنان در جامعه اسلامی درمسیر فرهنگ سازی نقش مثبت و موثری دارند چون ابعاد شخصیتی آنان در جهت الگوسازی، بسیار موثر و تحول آفرین است.

وی به تشکیل و فعالیت کمیته توانمند سازی بانوان برای مشارکت بیشتر آنها در بخش های مختلف ومقابله با آسیب های موجود در این حوزه تاکید کرد وگفت: بسترسازی برای پیشرفت روزافزون بانوان استان در همه عرصه ها از سوی متولیان امر ضروری است.

محمدی تصریح کرد: زنان استان تاکنون در تمام حوزه ها از جمله امور مذهبی و فرهنگی و میزان قبولی در کنکور سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت: فعالیت در حوزه بانوان و خدمات رسانی به این قشر تاثیرگذار جامعه دشواری ها، پیچیدگی ها و شرایط خاص خود را دارد اما با حضور پر رنگ زنان این مشکلات رفع خواهند شد.

در این آیین فریبا رحمانپور به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور بانوان وخانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات سیده زینب هاشمی مدیرکل پیشین این دفتر تجلیل شد.

صادرکنندگان از چرخه صادرات حذف شده‌اند
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi