جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشکیل مرکز توسعه مدیریت

با دستور وزیر نفت و به منظور توسعه مدیریت و تربیت نیروهای جوان در صنعت نفت، مرکز توسعه مدیریت درصنعت نفت تشکیل می شود. به گزارش خبرنگار شانا، مرکز توسعه مدیریت درصنعت نفت با توجه به بند ۴ سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر ” دانش گرایی و شایسته سالاری مبتنی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16703
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
با دستور وزیر نفت و به منظور توسعه مدیریت و تربیت نیروهای جوان در صنعت نفت، مرکز توسعه مدیریت درصنعت نفت تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مرکز توسعه مدیریت درصنعت نفت با توجه به بند ۴ سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر ” دانش گرایی و شایسته سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران ” تشکیل می شود.


با تشکیل مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت و با اجرای دقیق و موفق این دستورالعمل انتظار بر این است که در سال ١۴٠٠ متوسط سن مدیران ارشد صنعت نفت به حدود ۴٠ سال برسد.


براساس این دستورالعمل تا پنج سال آینده باید بگونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که تمام مدیران ارشد و تاثیر گذار صنعت نفت از افراد دارای گواهینامه های حرفه ای از این مرکز باشند.


بر اساس این گزارش، سازمان، شیوه اداره و ارکان مرکز توسعه مدیریت درصنعت نفت تا پایان شهریورماه ١٣٩۴ با ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت و زیر نظر شرکت ملی نفت ایران شکل می گیرد؛ این مرکز با حداقل نیروی انسانی خدماتی و با تکیه بر زبده ه ترین نیروها راهبری خواهند شد.


به گزارش شانا، دستور العمل تشکیل “مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت ” بر اساس اجرای بند ١ بخش ” ث ” ماده ٣ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩ اردیبهشت ١٣٩١ و ماده ١٠ قانون نفت مصوب ٩ مهرماه ١٣۶۶ و با توجه به بند ۴ سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و با مصوبه ٢٠۶,٩٣.١١٨۵١ پنجم مردادماه ١٣٩٣ شورای عالی اداری ابلاغ شد.

زندگی ٧٠٠تومانی
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi