جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معاون استاندار: سند طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری ویژه شهرستان ها تهیه می شود

مهندس مجید محنایی در کارگروه اقتصادی استان، افزود: تهیه طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری با احصاء ظرفیت ها، فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله، صنعت و معدن، کشاورزی، امور زیربنایی، خدمات، تعاونی و گردشگری ویژه شهرستان ها و بخش های استان تدوین و اجرا می شود. وی اظهار داشت: تمام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16670
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۴۶

مهندس مجید محنایی در کارگروه اقتصادی استان، افزود: تهیه طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری با احصاء ظرفیت ها، فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله، صنعت و معدن، کشاورزی، امور زیربنایی، خدمات، تعاونی و گردشگری ویژه شهرستان ها و بخش های استان تدوین و اجرا می شود.

وی اظهار داشت: تمام واحدهای اقتصادی و تولیدی مشکل دار و نیازمند سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در بخش های مختلف در شهرستان های استان جهت رفع مشکلات احصاء و مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری افزود: در دو سال اخیر با ابتکار دکترخادمی استاندار تحولاتی خوبی درحوزه اقتصادی، سرمایه گذاری و پیشرفت طرح ها و پروژه های مختلف و در همه مناطق استان صورت گرفته و با تدبیر اندیشیده شده و برنامه ریزی های به عمل آمده این روند در سال جاری شتاب می گیرد.

محنایی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی سعی کنند در تهیه طرح ها پراکندگی شهرستانی با اولویت شهرستان ها و بخش ها و متناسب با پتانسیل و ظرفیت های موجود، اقدام نمایند بطوریکه این رویکرد موجب جلب رضایت مندی مردم شود.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi