جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: امسال تحرک در بهسازی و نوسازی مسکن روستائی استان شدت می گیرد

دکترسیدموسی خادمی با حضور مهندس هادی درفش معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در یاسوج، افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستائی در این استان که معضل جدی و مشکلی اساسی است در سال ۹۲ با رکود مواجه بود و در سال ۹۳ این رکود شکست و امسال وارد مرحله تازه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16537
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۳۶

دکترسیدموسی خادمی با حضور مهندس هادی درفش معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در یاسوج، افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستائی در این استان که معضل جدی و مشکلی اساسی است در سال ۹۲ با رکود مواجه بود و در سال ۹۳ این رکود شکست و امسال وارد مرحله تازه ای خواهد شد.

وی اظهار داشت: دولت امسال برای مسکن روستائی تسهیلات خوبی به بانک های عامل استان ابلاغ کرده است و اگر بانک ها به تعهد خود عمل کنند که باید عمل نمایند، می توان امیدوار بود.

خادمی تصریح کرد: در جلسات شورای بانک های استان مصوب شد، بانک هایی که به لحاظ منابع مشکل دارند ونسبت به تعهد سهمیه تسهیلات بخش مسکن روستائی نمی توانند عمل کنند، کتبا اعلام نمایند تا در مرکز کشور و از طریق معاون رئیس جمهوری پیگیر مسئله شویم.

استاندار ابراز داشت: در بخش راه های روستائی مجوزی از وزارتخانه مربوطه گرفته ایم که کار حجمی خوبی را در این رابطه آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه، بنیادمسکن انقلاب اسلامی در اغلب استان های کشور طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری خوبی انجام داده است، تاکید کرد: در این استان علاوه بر کارخانه سنگ شکن و تولید آسفالت که قرار است ایجاد کند، برنامه لازم برای تعمیم طرح های دیگری داشته باشد.

خادمی افزود: طرحی بزرگی در نظر گرفته ایم برای مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان  و بنا داریم آن را برای تصویب در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان ارائه دهیم.

دشمن اصلی ما که آمریکاست / کسانی که کار دشمن را در داخل انجام می‌دهند تقوا ندارند
دنبال کنید

وی از معاون پشتیبانی و اموراستان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خواست با توجه به حجم بالای مسکن روستائی استان و پراکندگی و سخت گذار بودن آنها نسبت حوزه مسکن و طرح های هادی روستاهای این استان توجه ویژه داشته باشد.

 معاون پشتیبانی و اموراستان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم گفت: کهگیلویه وبویراحمد بافت و ظرفیت بالایی در بخش روستائی دارد و به همین نسبت هم نیاز به توجه و حمایت دارد و دولت تدبیر و امید قطعا نسبت به این مناطق توجه خاص دارد.

مهندس هادی درفش افزود: کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ آماری نسبت به میانگین کشوری با شدت بیشتری نیازمند بهسازی و بازسازی بافت های روستائی دارد و در این رابطه ما هم با همه ظرفیت هایی که داریم برای کاهش مشکلات و توسعه این مناطق آنها را در اولویت قرار داده و تلاش می کنیم.

وی یادآور شد: همه مشکلات و برآوردی از نیازهای استان در حوزه مسکن روستائی استان از سوی استاندار ارائه شده است و این مشکلات قعطا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین قول احداث ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد را از معاون پشتیبانی و اموراستان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گرفت.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi