جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس جهاد کشاورزی از پروژه آب رسانی امام زاده جعفر بازدید کردند

از عصر امروز تا پاسی از شب استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و رئیس جهاد کشاورزی  از پروژه آب رسانی به دشت امام زاده جعفر در منطقه روستای خربل  بازدید و از نزدیک با اهالی روستاهای این بخش دیدار کردند. مقصد این بازدید روستای خربل بود بود، استاندار و هیئت همراه پس بازدید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16462
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

کرونا :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس جهاد کشاورزی  از پروژه آب رسانی امام زاده جعفر بازدید کردند

از عصر امروز تا پاسی از شب استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و رئیس جهاد کشاورزی  از پروژه آب رسانی به دشت امام زاده جعفر در منطقه روستای خربل  بازدید و از نزدیک با اهالی روستاهای این بخش دیدار کردند.

مقصد این بازدید روستای خربل بود بود، استاندار و هیئت همراه پس بازدید از طرح به بررسی مشکلات موجود در این روستا پرداختند.

با عملیاتی کردن طرح احیاء و تعادل‌بخشی بسیاری از مسائل و مشکلات بحران آب در شهرستان و استان مرتفع خواهد شد و در حال حاضر اجرای این طرح بهترین راه در راستای عبور از موقعیت بحران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : هدف از اجرای آن تامین آب پایدار برای سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی روستاهای بیدزرد، سربیشه، امامزاده جعفر(ع)، خربل و محدوده ای از سرآب ننیز است.

پروژه آب رسانی به زمین های کشاورزی امامزاده جعفر دارای ۴۶ کیلومتر خط انتقال لوله اصلی و حدود هفت کیلومتر خط لوله فرعی است که در صورت بهره برداری ۳۶ میلیون متر مکعب آب از رودخانه زهره را انتقال خواهد داد.

بهره برداری از این طرح علاوه بر ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی پایدار نقش اثرگذاری در کاهش اتکای به اقتصاد تک محصولی نفت دارد.

طرح انتقال آب به سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی گچساران در ۳۵ کیلومتری دوگنبدان مرکز شهرستان نفتخیز گچساران قرار دارد.

۷۱۶۷۴۴

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi