جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

علی مطهری: نیش عقرب نه از ره کین است!

علی مطهری: نیش عقرب نه از ره کین است! نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی و به کاربردن ادبیات نامناسب و توهین آمیز نسبت به دیگران از جمله رئیس مجلس جایز نیست. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی و به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16334
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱



علی مطهری: نیش عقرب نه از ره کین است!


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی و به کاربردن ادبیات نامناسب و توهین آمیز نسبت به دیگران از جمله رئیس مجلس جایز نیست.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی و به کاربردن ادبیات نامناسب و توهین آمیز نسبت به دیگران از جمله رئیس مجلس جایز نیست.


علی مطهری امروز و در پایان جلسه علنی مجلس درجمع خبرنگاران در باره توهین های صورت گرفته به هیئت رئیسه مجلس از سوی برخی نمایندگان و حواشی به وجود آمده در این جلسه گفت: به قول معروف نیش عقرب نه از ره کینه است؛ اقتضای طبیعتش این است.


وی افزود: البته طرح موارد این چنینی چندان مهم نیست زیرا در داخل آمریکا هم این نزاع ها وجود داشته و این موارد نشانه آزادی در کشور است اما بداخلاقی و توهین را کار جایزی نمی دانیم.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر قضاوت عجولانه نمایندگان در خصوص متن ترجمه شده برجام، گفت:‌ مسائل مطرح شده از سوی برخی نمایندگان دراین خصوص بیشتر جنبه سیاسی دارد.


 مطهری تاکید کرد: اینکه تصور شود وزارت امورخارجه متن تحریف شده ای را در اختیار نمایندگان و مردم قرار می دهد، تصور ناشیانه ای است، وزارت امورخارجه هیچ گاه آبروی خود را قربانی نمی کند و از سوی دیگر؛ در حال حاضر تا حدی افراد مسلط به زبان انگلیسی و مترجمین خبره و ماهر د کشور فعالیت دارند که می توانند این ترجمه را انجام دهن.

عملکرد بانک‌های استان در زمینه جذب تسهیلات رضایت‌بخش نیست
دنبال کنید


وی در پایان گفت: بنابراین معتقدم عده ای از دوستان درمجلس قضاوت عجولانه داشتند و توضیحات نائب رئیس مجلس و آقای لاریجانی نشان داد که ترجمه در حال انجام بوده و به زودی متن نهایی ارائه خواهد شد؛ ازاین رو مشکل خاصی وجود ندارد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi