جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی: تمام توان خود را برای رعایت قانون و اجرای دقیق انتخابات به کار می‌گیریم

دکترفتاح محمدی درجلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان، افزود: در برگزاری انتخابات تجارب بسیار ارزنده ای از انتخابات های گذشته داریم و دولت به عنوان مجری  و شورای نگهبان به عنوان ناظر در هرچه با شکوهتر برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه در کنار هم هستند.  وی یادآور شد: دولت آمادگی کامل در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16289
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۱

دکترفتاح محمدی درجلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان، افزود: در برگزاری انتخابات تجارب بسیار ارزنده ای از انتخابات های گذشته داریم و دولت به عنوان مجری  و شورای نگهبان به عنوان ناظر در هرچه با شکوهتر برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه در کنار هم هستند.

 وی یادآور شد: دولت آمادگی کامل در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات دارد و تمام تلاش ها بر این است تا در انتخابات پیش رو زمینه برای مشارکت گسترده مردم فراهم شود.

محمدی تصریح کرد: مسئولان به خوبی می دانند که باید در انتخابات ۷ اسفند کاملا بی‌طرفی خود را نشان دهند و امکانات دولتی و عمومی باید در هرچه با شکوهتر برگزاری انتخابات بکار گرفته شود.

وی به تشکیل ستاد انتخابات استان با تعیین رئیس، دبیر و دیگر روسای کمیته های شش گانه و برگزاری مکرر جلسات این ستاد و اعلام به فرمانداری ها در خصوص نیاز سنجی جهت فراهم نمودن بسترهای لازم و لجستیکی، الکترونیکی و فنآوری اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: اعلام اطلاعیه به ادارات مبنی بر استعفاء افراد واجد شرایط در موعد مقرر، برگزاری جلسه با فرمانداری ها با تاکید بر موضوعات مربوط به انتخابات، ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات بطور مستمر روزانه و هفتگی به اداره کل سیاسی و انتخابات وزارت کشور از جمله برنامه های انجام شده در این ستاد است.

دکتر محمدی تصریح کرد: برنامه ریزی برای ارائه آموزش های لازم به فرمانداران و عوامل اجرایی و نظارتی، تهیه امکانات و تجهیزات و سایر لوازم جانبی و برگزاری جلسات مشترک عوامل اجرایی به صورت منطقه ای از دیگر برنامه ها این ستاد خواهد بود.

فراخوان و مقررات دومین جشنواره بین المللی فیلم پرواز
دنبال کنید

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi