پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری: توانمندی باید در کانال تعاملی مدیریت شود

۸۰۰x600 جلیل حسنی با بیان این مطلب در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد، که یکی از دستور کارهای آن تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان بویراحمد بود، ضمن تبریک توافق هسته ای، اظهار داشت: به ثمر رسیدن توافق هسته ای در کشور نیز در سایه انسجام، همدلی، وحدت رویه و همگرایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16287
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۱

۸۰۰x600

جلیل حسنی با بیان این مطلب در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد، که یکی از دستور کارهای آن تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان بویراحمد بود، ضمن تبریک توافق هسته ای، اظهار داشت: به ثمر رسیدن توافق هسته ای در کشور نیز در سایه انسجام، همدلی، وحدت رویه و همگرایی بدنه مدیریتی در سطح ملی و بین المللی بود.

حسنی، سرمایه های انسانی را عوامل توسعه دانست و بر ضرورت حاکمیت مدیریت تعاملی و همگرایی تأکید کرد و گفت: مدیریت تعارضی در کشور نتیجه ای جز به وجود آمدن وضعیت نابسامان نخواهد داشت و مدیران می بایست از آن دوری کنند.

وی، همگرایی در سطح کل را نتیجه همگرایی در سطوح پایین تر دانست و افزود: اولویت اول مدیریت، همگرایی و انسجام مدیریتی است که این انسجام به ویژه در مجموعه وزارت کشور، استانداری و فرمانداریها ضروری تر است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، خنثی شدن توانمندی نیروهای انسانی در راستای خدمت رسانی به مردم را یکی از معضلات و نتایج ناهماهنگی در سیستم مدیریتی دانست و افزود: از بین رفتن سرمایه های ملی و انسانی، تأثیر گذاری منفی بر اقتصاد، سرمایه گذاری و نهایتا نارضایتی مردم را از دیگر نتایج آن دانست.

حسنی، خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریتی استانداری و فرمانداریها بر تمام وجوه و زوایای زندگی مردم اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تأثیر دارد و در این میان جلب رضایت مردم و خدمت رسانی به آنان جز در سایه همگرایی مدیریتی و کانال تعاملی محقق نمی شود.

وی، با بیان اینکه تأکید و خواهشم از فرمانداران و بخشداران این است که در امور مدیریتی خود اولویت اول را به همگرایی دهند، اظهار داشت: با قرار گرفتن نقاط مثبت و توانمندهای کارشناسان و مدیران در کنار هم می توان شاهد مجموعه مدیریتی منسجم و خلاق بود.

وی، با بیان اینکه مسئولیت دایمی نیست که در عین حال دو بعد وظیفه و اختیار را با هم داراست، افزود: مسئولیت ها را می بایست در راستای خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان به کار برد.

گفتنی است در این نشست کرامت فرج زاده به عنوان به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد منصوب شد و از خدمات شاهرخ کناری معاون اسبق تقدیر به عمل آمد.

محمدیان-۴۲

تشریح درگیری مرزبانان ایران و طالبان در مرز هیرمند
دنبال کنید

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi