جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: توقع کشاورزان از خدمات دهی بانک کشاورزی بیش از این است

دکترسیدموسی خادمی در یاسوج در دیدار با دکترمرتضی شهیدی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور، افزود: مشورت دهی به متقاضیان دریافت تسهیلات به ویژه در بخش کشاورزی موجب نتیجه بخش بودن و توسعه هر چه مطلوبتر طرح ها در این بخش خواهد شد. وی تاکید کرد: انتظار داریم، ارائه خدمات به مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16275
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۲

دکترسیدموسی خادمی در یاسوج در دیدار با دکترمرتضی شهیدی زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور، افزود: مشورت دهی به متقاضیان دریافت تسهیلات به ویژه در بخش کشاورزی موجب نتیجه بخش بودن و توسعه هر چه مطلوبتر طرح ها در این بخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم، ارائه خدمات به مردم به گونه ای باشد که کشاورزان و متقاضیان، بانک را از خود بدانند و نسبت به باز پرداخت به موقع تسهیلات اقدام نمایند.

استاندار با بیان اینکه، عملکرد بانک کشاورزی در این استان خوب و موثر بوده است، تصریح کرد: با توجه به ضعف بنیه مالی کشاورزان در کهگیلویه وبویراحمد، می طلبد مسئولان بانک کشاورزی کشور، نگاه ویژه ای برای رفع مشکلات آنان داشته باشند.

خادمی تاکید کرد: مسئولان بانک کشاورزی کشور بطور ویژه، مردم و بخصوص کشاورزان کهگیلویه وبویراحمد را با اعطای تسهیلات لازم در زمینه اجرای طرح های اساسی کمک کنند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور هم گفت: برای ارائه خدمات بیشتر، افزایش جذب اعتبارات از صندوق توسعه ملی اولویت این بانک در سال جاری است.

دکترمرتضی شهیدزاده افزود: تاکنون ۹۶ درصد از منابع مالی صندوق توسعه ملی نزد بانک کشاورزی کشور جذب شده است.

شهیدزاده بیان کرد: تلاش مسئولان بانک کشاورزی کشور افزایش روزافزون درآمد فعالان بخش کشاورزی، صنایع و خدمات این بخش مهم اقتصادی است.

وی، بانک کشاورزی را حامی و همکار جهاد کشاورزی دانست و اظهار داشت: این بانک بیش از دو هزار شعبه در کشور دارد که از این تعداد ۷۰۰ مورد آن شهری است.

دیدار رئیس‌جمهوری افغانستان با رهبر انقلاب
دنبال کنید

شهیدزاده تصریح کرد: خود اتکایی مالی، پرداخت تسهیلات بیشتر به بخش کشاورزی و مشتری مداری از مهمترین اولویت های کاری بانک کشاورزی کشور است.

 

وی، کهگیلویه وبویراحمد را استانی مستعد در بخش کشاورزی دانست و تاکید کرد: در تامین منابع، پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی به متقاضیان و مشتریان این بانک در صورتی که همکاری متقابل باشد، مناسبات بهتری ایجاد خواهد شد.  

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور به منظور تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید بانک کشاورزی استان به یاسوج سفر کرده است و طی آیینی، الله داد محمدی را به عنوان مدیرعامل جدید بانک کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات الماس مجیدی مدیرعامل پیشین این بانک تجلیل کرد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi