یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امورعمرانی: یاسوج نیازمند توسعه پروژه های گردشگری است

مهندس پژمان نیک‌اقبالی در نشست ساماندهی رودخانه بشار، افزود: پروژه اجرای طرح ساماندهی رودخانه بشار در فازهای مختلف به صورت مرحله ای در دستور کار قرار گرفته است وقبل از اجرای مراحل مختلف آن نواقصات بررسی و رفع می شود. وی، خواستار احداث پل کشاورز یاسوج تا کمربندی امامزاده مختار شد و گفت: احداث پل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16260
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

مهندس پژمان نیک‌اقبالی در نشست ساماندهی رودخانه بشار، افزود: پروژه اجرای طرح ساماندهی رودخانه بشار در فازهای مختلف به صورت مرحله ای در دستور کار قرار گرفته است وقبل از اجرای مراحل مختلف آن نواقصات بررسی و رفع می شود.

وی، خواستار احداث پل کشاورز یاسوج تا کمربندی امامزاده مختار شد و گفت: احداث پل کشاورز و پل امام سجاد(ع) در نزدیکی پل بشار موجب کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج می‌شود.

نیک‌اقبالی گفت: فاز اول ساماندهی رودخانه بشار به طول ۷۰۰ کیلومتر اجرا می‌شود و پروژه ساختمان هلال احمر یاسوج با ۸۰ میلیارد ریال عملیات اجرای آن آغاز شد.

وی با اشاره به تعطیلات چند روز گذشته عید فطر و حضور گردشگران و مسافران در یاسوج و سی سخت گفت: در چند روز تعطیلات عید فطر یک میلیون مسافر و گردشگر در  شهرستان‌های بویراحمد و دنا اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: اگرچه تمام امکانات استان ۷۰۰ هزار نفری استان پاسخگوی حضور یک میلیون گردشگر و مسافر نبود اما از تمام ظرفیت استان برای ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به مسافران و گردشگران استفاده شد.

نیک اقبالی با تشکر از دستگاه‌های عضو خدمات سفر استان، تصریح کرد: با تلاش های انجام شده از سوی متولیان امر، مایحتاج غذایی مسافرین و گردشگران از جمله گوشت، نان، مرغ، یخ ودیگر اقلام مصرفی در مدت تعطیلات به خوبی تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه، امنیت و آرامش خوبی در مدت تعطیلات عید فطر وجود داشت، افزود: متاسفانه چند تصادف در جاده های استان رخ داد و تعدادی از مسافرین در این تصادفات مجروح و یا جان خود را از دست دادند.

رونق اشتغال و تولید رویکرد مهم دولت/اقتصاد کشور رو به رشد است
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi