جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل منطقه آزاد سلفچگان استان قم با دکتر لاریجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ تیر) با سید مهدی طباطبایی مدیرعامل منطقه آزاد ویژه اقتصادی سلفچگان استان قم دیدار و درخصوص مسائل اقتصادی منطقه به ویژه شرایط سرمایه‌گذاری و توسعه طرح‌های استان قم گفت‌وگو کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16207
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ تیر) با سید مهدی طباطبایی مدیرعامل منطقه آزاد ویژه اقتصادی سلفچگان استان قم دیدار و درخصوص مسائل اقتصادی منطقه به ویژه شرایط سرمایه‌گذاری و توسعه طرح‌های استان قم گفت‌وگو کرد.


رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار بر لزوم حمایت از طرح‌های اشتغالزا در استان قم تاکید کرد و گفت: طرح‌های صنعتی در استان باید دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد که مهمترین موضوع آن عدم استفاده صنایع از آب است، زیرا استان با کمبود آب روبرو است.


وی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده درباره ایجاد منطقه آزاد در شهر قم برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی افزود: در این رابطه باید برنامه‌ریزی شده و کار کارشناسی صورت گیرد.


همچنین در این نشست موضوعاتی همچون اجرا و توسعه پروژه نیروگاه برق، تسریع در پروژه‌های راه‌آهن منطقه و ایجاد صنایع و واحدهای تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi