جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمریکا در برابر اراده آهنین و منطق ملت ایران کاره‌ای نیست / نماز عید فطر

حجت‌السلام سید امین‌الله حجازی امروز در خطبه نخست نماز عید فطر این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: امروز خداوند بهترین هدیه و پاداش خود را به بندگان روزه‌دار خود عنایت می‌کند؛ باشد که همه ما نیز شامل این لطف پروردگار قرار گیریم. وی در ادامه با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16152
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

کرونا :

آمریکا در برابر اراده آهنین و منطق ملت ایران کاره‌ای نیست / نماز عید فطر

حجت‌السلام سید امین‌الله حجازی امروز در خطبه نخست نماز عید فطر این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: امروز خداوند بهترین هدیه و پاداش خود را به بندگان روزه‌دار خود عنایت می‌کند؛ باشد که همه ما نیز شامل این لطف پروردگار قرار گیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز عید فطر جشن یک ماه روزه‌داری روزه‌داران است، تصریح کرد: نماز عید فطر از جهاتی شبیه قیامت بوده روزی که مردم گروه گروه از خانه‌های خود به سمت محل برگزاری نماز می‌روند تا پاداش خود را دریافت کنند.

 

۱۴۳۷۲۰۰۹۷۳_img_0408

خطیب نماز عید فطر گچساران تصریح کرد: عید سعید فطر بهترین فرصت برای بخشش و برطرف کردن اختلافات بوده و مسلمانان در این روز باید با بخشش و کنار گذاشتن اختلافات از رحمت خداوند بهره‌مند شوند.

حجازی در خطبه دوم نماز عید فطر گچساران با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی امروز این کشور بزرگ را ببینند، گفت: هیچ قدرتی توانایی مقابله با این ملت و اراده فولادی و اعتقادات آنها را ندارد، بنابراین باید در برابر قدرت این ملت که در جهان نظیری ندارد با منطق سخن گفت.

وی بیانیه اخیر در مذاکرات هسته‌ای را پیروزی بزرگ سیاسی و اعتقادی برای ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هنوز بعضی از از عقب‌افتاده‌های سیاسی دنیا قصد اختلاف‌افکنی و فتنه در بحث مذاکرات هسته‌ای را دارند.

حجازی ادامه داد: کنگره آمریکا در این خصوص اعلام کرد که ما باید تصمیم‌گیری کنیم که باید گفت در برابر اراده آهنین و منطق ملت ایران شما کاره‌ای نیستید.

خطیب نماز عید فطر گچساران در ادامه با اشاره به موضوع زکات فطریه و بیان اینکه فطریه متمم و مکمل روزه است، یادآور شد: امروز باید به دستگیری و حمایت از فقرا به صورت ویژه نگاه کرد اما نباید این امر خیر تنها در ماه رمضان نهادینه شود بلکه در طول سال باید این نگاه حمایتی اجرایی شود.

قصه پر غصه ای است/مسئولان خواسته های معلولان را نمی فهمند + تصاویر
دنبال کنید

حجازی در ادامه با نقل حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص اهمیت پرداخت فطریه اظهار کرد: امام صادق(ع) در حدیثی عنوان کرده‌اند که می‌ترسم به جان کسی که فطریه پرداخت نکند ممکن است این امر سبب مرگ زودرس وی شود.

وی در ادامه با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در حمایت از تیم مذاکر‌ه‌کننده هسته‌ای عنوان کرد: دشمنان در بیرون از کشور قصد ایجاد اختلاف و فتنه دارند و در درون کشور همه باید مراقب و بیدار باشند و تبعیت از مقام معظم رهبری بر همه ما لازم و واجب است.

حجازی در پایان با تأکید بر حفظ حال و هوای ماه رمضان در ادامه سال افزود: در بحث حجاب و عفاف همه باید اهل تذکر باشند و اگر این جمعیت امروز در موارد لازم امر به معروف و نهی از منکر با تذکر لسانی و منطقی برخورد کنند هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi