پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل امور اجتماعی: وظایف دستگاه ها در سه حوزه تبیینی، تبلیغی وتشویقی عفاف اعلام شد

حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی در نشست کمیته عفاف و حجاب، افزود: ۲۰ تیرماه تا ۲۶همین ماه هفته عفاف و حجاب می باشد و برنامه های خوبی برای اجرا در روزهای هفته با شعار “همدلی و همزبانی در آینه حجاب و عفاف” به دستگاه های استان ابلاغ شده است. وی، عفاف و حجاب، ازدواج پایدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16081
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی در نشست کمیته عفاف و حجاب، افزود: ۲۰ تیرماه تا ۲۶همین ماه هفته عفاف و حجاب می باشد و برنامه های خوبی برای اجرا در روزهای هفته با شعار “همدلی و همزبانی در آینه حجاب و عفاف” به دستگاه های استان ابلاغ شده است.

وی، عفاف و حجاب، ازدواج پایدار و تحیکم خانواده – عفاف و حجاب، هدیه آسمانی و تاج بندگی – عفاف و حجاب، بهداشت روان و سلامت اخلاق – عفاف و حجاب، هویت اسلامی، ایرانی – عفاف و حجاب در عرصه فرهنگی – عفاف و حجاب در سطح فراگیر استان را از برنامه های این هفته اعلام کرد.

میرمحمدی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظف شده اند براساس برنامه های ابلاغی اقدام کنند، و پس از برگزاری نتیجه را به دفتر امور اجتماعی اعلام نمایند.

وی یادآور شد: صدا و سیمای مرکزاستان با حضور کارشناسان خبره میزگردهای تخصصی در خصوص عفاف و حجاب برگزار می کند و کلیه ادارات استان جلسات پرسش و پاسخ پیرامون این مسئله خواهند داشت.

میرمحمدی افزود: ائمه جمعه استان این هفته در سخنرانی های خود از جمله نماز جمعه به نقش محوری عفاف و حجاب در جامعه می پردازند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi