شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: نخبه پروری و بهره گیری از نخبگان از مهمترین نوع سرمایه گذاری است

دکترسیدموسی خادمی در نشست هم اندیشی نگهداشت نخبگان، چالش ها و راهکارها، با تاکید براینکه، نخبگان و نیروهای توانمند علمی و فنی استان را شناسایی و از مهاجرت آنها جلوگیری کرد، افزود: باید با ایجاد فضای کار ومشارکت آنها درعملیاتی کردن فعالیت ها، برای بهبود شرایط کلی جذب نخبگان برنامه ریزی کرد. استاندار با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16028
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

دکترسیدموسی خادمی در نشست هم اندیشی نگهداشت نخبگان، چالش ها و راهکارها، با تاکید براینکه، نخبگان و نیروهای توانمند علمی و فنی استان را شناسایی و از مهاجرت آنها جلوگیری کرد، افزود: باید با ایجاد فضای کار ومشارکت آنها درعملیاتی کردن فعالیت ها، برای بهبود شرایط کلی جذب نخبگان برنامه ریزی کرد.

استاندار با اشاره به اینکه، تقویت ارتباط نخبگان با جامعه از ضرورت های توسعه همه جانبه است، گفت: با بهره گیری از توان علمی نخبگان، ظرفیت های موجود به روش علمی شکوفا می شود.

خادمی، برلزوم تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان و تدوین طرح جامع راهبردی برای تصمیم سازی در زمینه حمایت از این قشر فرهیخته تاکید کرد و گفت: با مطالعه ظرفیت ها و سطح بندی نیازها باید از توان وتخصص نخبگان در عملکردها و دستاوردها استفاده کرد.

استاندار با بیان اینکه، ظرفیت های علمی بسیار خوبی در استان داریم به نخبه پروری تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد، ارتباط نخبگان را در سطوح مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه، مهیا نمود.  

وی با تاکید براینکه، امروزه هر چقدر در حوزه نخبگان سرمایه گذاری بیشتری شود به توسعه نزدیکتر و موفقیت درعرصه های مختلف بیشتر خواهد بود، گفت: بهره گیری از دانش و تخصص نخبگان باید به یک رقابت تبدیل شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نخبه پروری و بهره گیری از نخبگان از مهمترین نوع سرمایه گذاری است و راهبرد استفاده از نخبگان بهترین نوع برنامه ریزی است.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi