سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: رضایت مردم درکمیت و کیفیت نان بر قیمت آن موثر است

دکترسیدموسی خادمی در شورای آرد و نان استان، افزود: متصدیان نانوائی ها باید حضوری مداوم داشته باشند و با رعایت کامل مسائل بهداشتی از نیروهای آموزش دیده بکار گیرند. وی با اشاره به اینکه، پخت و توزیع نان بدون کیفیت وغیراستاندارد به مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: تیم نظارتی ظرف مدت یک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16002
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

دکترسیدموسی خادمی در شورای آرد و نان استان، افزود: متصدیان نانوائی ها باید حضوری مداوم داشته باشند و با رعایت کامل مسائل بهداشتی از نیروهای آموزش دیده بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه، پخت و توزیع نان بدون کیفیت وغیراستاندارد به مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: تیم نظارتی ظرف مدت یک ماه آینده با سرکشی میدانی ازهمه نانوائی ها، لیست و گزارش کار کاملی از وضعیت کمیت، کیفیت، بهداشت و مدت زمان فعالیت نانوائی ها ارائه دهند.

خادمی با بیان اینکه، نانوائی ها متناسب با نیاز جمعیت شهری و روستائی فعال شوند، تاکید کرد: خبازی های اضافه بر ظرفیت از رده خارج شوند.

استاندار افزود: واحدهای نانوائی غیرفعال در یک مهلت مقرر تعیین تکلیف شوند و آنهایی که حاضر به فعالیت برای تولید نان غیرلواش اند، مورد حمایت قرار گیرند.

خادمی به نظارت و بازرسی مداوم از جبازی ها  تاکید کرد و گفت: با نانوائی هایی که شاطرشان آموزش ندیده اند برخورد جدی شود.

وی، حضور متصدی نانوائی ها را بطور مداوم در محل نانوائی ها لازم دانست و گفت: اگر متصدی در محل کار حضور ندارند، بدون تعارف اقدام به تعطیلی آن کنند.

استاندار به توزیع مناسب آرد روستائیان و عشایر و نظارت کامل بر توزیع آن تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های متولی نظارت و توزیع آرد، دقت لازم را داشته باشند و بطور مستمر از نحوه توزیع گزارش ارائه دهند.

خادمی به راه اندازی مجتمع نان سنتی هم تاکید کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت نسل کشی میانمار
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi