شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پخش زنده تلاوت قاری ممتاز نفتی از شبکه استانی دنا

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، آقای مهدی شعبانی قاری ممتاز استانی توسط شورای عالی قرآن کشور برای تلاوت در آیین جزء خوانی قرآن کریم انتخاب شد. وی که در اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار است با تأیید شورای عالی قرآن کشور به‌صورت پخش زنده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15987
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۰۱

کرونا :

پخش زنده تلاوت  قاری ممتاز نفتی از شبکه استانی دنا

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، آقای مهدی شعبانی قاری ممتاز استانی توسط شورای عالی قرآن کشور برای تلاوت در آیین جزء خوانی قرآن کریم انتخاب شد.

وی که در اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار است با تأیید شورای عالی قرآن کشور به‌صورت پخش زنده به تلاوت جزء خوانی قرآن کریم در شبکه دنا خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش، شورای عالی قرآن کشور، قاریان ممتاز را پس از تحلیل و کارشناسی تلاوت توسط اساتید قرآن کریم برای اجرا در کرسی‌های تلاوتی که به‌صورت زنده از شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی پخش می‌شود انتخاب می‌کند.

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این موفقیت ارزشمند را به همکار شایسته خود جناب آقای مهدی شعبانی و خانواده‌ی ایشان و عموم همکاران و همشهریان، تبریک عرض می‌نماید.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi